partner link

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke1983, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    heeft iemand ervaring met dit spel? wil het kopen voor mijn vriend en mij, maar het is echt duur, zo'n 45 euro. dus wil ik wel zeker weten dat het leuk is :)

    wie kent het en vind het wel/ niet een aanrader?

    groetjes Marieke
     
  2. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    volgens mij hebben wij het... Is dat het spel dat je kaartjes moet trekken met opdrachten voor elkaar op sexueel gebied?
     
  3. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ik ken het spel van horen en zeggen.. moet erg leuk zijn
     
  4. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Hoi Evaatje,

    ja dat is het. wat vind je ervan? wij willen het gebruiken de boel wat op te peppen, zeg maar :oops:
     
  5. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Heb even gekeken, ja wij hebben het. Het is inderdaad en leuk spel. Vooral mijn man vindt het helemaal geweldig. Sommiger opdrachten gaan redelijk ver. Je moet niet preuts zijn!
     
  6. Niet meer actief

    zoals? ;)
     
  7. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    ben ook benieuwd ;)
     
  8. miloux

    miloux Bekend lid

    27 jul 2006
    760
    0
    0
    wij hadden het maar vonden het helemaal niks, en er staan er ontzettend veel op marktplaats, ben je voor een 10tje klaar.Kan je zelf kijken of je het wat vind
     
  9. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik zou het niet nieuw kopen. Wij hebben het toen ook gekocht en hebben alleen de boekjes maar doorgelezen. Vind het soms echt wat ver gaan. Wij hebben het dus ook NOOIT gespeeld. Is eigenlijk zonde van ons geld geweest. Let wel: dit is onze mening, er zullen er vast bij zijn die het wel helemaal te gek vinden!
     
  10. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Wij hadden hem ook,maar zo weg gegeven.Er staan heel veel opdrachten in die je pas veel later kan of moet uitvoeren.Wij vonden het iig niks aan!
     
  11. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij hebben hem ook liggen.
    toen wij samen gingen wonen (nu 3 jaar geleden) hebben wij die gekregen.
    nooit wat mee gedaan.....
     
  12. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    tweedehands krijg je hem misschien wel met de gebruikerssporen van de vorige brrr
     
  13. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    he gedvedemme ruby......!
     
  14. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja je weet maar nooit
     
  15. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wij hebben hem ook, maar vond de opdrachten ook te ver gaan. Verder moet je over het nodige acteertalent bezitten. Het komt er op neer, dat je een opdracht krijgt, waarbij de man en de vrouw een bepaalde rol heeft.
    Niets voor ons in ieder geval. Ik had er iets heel anders van verwacht.
     
  16. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Tja die rollenspellen kan je zelf ook verzinnen, ik vond het ook niks aan, moest je geloof ik zon boekje bij houden. Veels te veel gedoe dat is iig wel wat ik mij nog kan herinneren.
     
  17. miloux

    miloux Bekend lid

    27 jul 2006
    760
    0
    0
    denk dat er veel zijn met de boekjes etc, nog nieuw in de verpakking zelfs :D

    het is meer rollenspellen etc, dan echt leuke dingen of opdrachten
     
  18. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik heb het nog ergens op zolder staan en je mag het zo (gratis) hebben. Het is nog als nieuw want wij hebben het eigenlijk nooit gebruikt. Stuur me maar een pb-tje als je het hebben wilt.
     
  19. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik ben nu wel benieuwd naar die opdrachten natuurlijk.
     
  20. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Er staan ook hele onschuldige opdrachten in. De opdrachten van de man zijn anders als die van de vrouw. Bv jij moet op een bepaald moment zeggen dat je erg stijf bent en last van je rug hebt. Verder hoef je volgens de opdracht niks te doen. Je hoeft je alleen maar stijf te houden. De opdracht van de man is dan om je een erotische massage te geven.

    Of je man nodigt je uit voor een bioscoopje. Jouw opdracht is om geen ondergoed aan te trekken en hem dat daar subtiel laten weten.

    Wij hebben wel lol gehad met het spel. Wat je niet leuk vind doe je gewoon niet.
     

Deel Deze Pagina