Pas later (vanaf week 7) last van misselijkheid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mary Jane, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary Jane

    Mary Jane Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    '

    wat is ORS?
     
  2. Mary Jane

    Mary Jane Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    al gevonden!

    ORS is de Engels afkorting voor ‘oral rehydration solution', ofwel ‘een drinkbare vloeistof om de vochtbalans in het lichaam te herstellen'.
     
  3. elsa

    elsa Bekend lid

    14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Hai,

    Bij mij begon het met 6 weken tot 16 weken, super beroerd. nu is het zo goed als over, alleen vette baklucht kan ik niet verdragen.

    Ga lekker op vakantie en geniet ervan! ik ben met 7 weken op vakantie gegaan en heb daar een door crackers gekocht. Voor het opstaan eten zodat je niet met lege maag de eetzaal in moet. ik kan uit ervaring vertellen........dat gaat niet goed......... :D :D :D

    Maar hopelijk krijg je nergens last van en is het allemaal niet nodig. ik heb ondanks de misselijkheid toch een fijne vakantie gehad. Even je draai vinden en je aanpassen naar wat je lichaam aangeeft.

    Fijne vakantie!
     
  4. Marsshi

    Marsshi Actief lid

    20 jun 2007
    105
    0
    0
    Bij mij sinds deze week dus ... week 8... en alles vind ik stinken en mijn maag gaat er van draaien. Heel veel suc6 ermee!
     
  5. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    vanaf week 8 t/m week 13
     
  6. Mary Jane

    Mary Jane Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    nou meiden,

    Het is zover, hoor! Ik heb ook last van misselijkheid. Jammer, joh. Gelukkig heb ik vakantie en kan ik alles heerlijk rustig aan doen. Het is niet zo erg dat ik moet overgeven. Het komt met vlagen. Dan blijf ik even heel rustig en drink ik wat water en dan gaat het wel weer.

    Ik heb wel weinig eetlust en kan ook niet zoveel eten. Maar dat vind ik niet erg, want ik wil toch niet teveel aankomen.

    Ik ben ook niet meteen misselijk als ik wakker word. Wel de hele dag door vlagen. 's Avonds het minst.
    Zijn er meer mensen misselijk zonder over te geven?
     
  7. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Bij mij de hele dag door, maar 's avonds het meest. Bijna standaard iedere avond overgeven. Het is me al twee keer overkomen dat ik ook buiten op straat moest overgeven :oops: . Gisteren nog...
     
  8. Maartje06

    Maartje06 Fanatiek lid

    5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Vanaf week 5 tot heden. Hele dagen misselijk, braken en zelfs uitgedroogd in het ziekenhuis beland. Het ziet er ook niet naar uit dat het nog over gaat voordat de baby geboren wordt.
     
  9. Mary Jane

    Mary Jane Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Weet iemand ook een goed middeltje tegen misselijkheid? Iets wat ik mee zou kunnen nemen op vakantie?
     
  10. Mary Jane

    Mary Jane Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    dag lieve allemaal,

    Ik ben nu op vakantie in Afrika en voordat we vertrokken had ik behoorlijk last van misselijkheid. Inclusief overgeven. De dag voordat we vertrokken ben ik naar de huisarts geweest die mij zetpillen heeft voorgeschreven tegen de misselijkheid. Die heb ik genomen voor de heenreis en ze hebben super goed geholpen! Ik zit hier nu inmiddels vijf dagen en ik heb bijna geen last meer gehad van misselijkheid! Echt super. Zonder dat ik daarvoor nog iets moet slikken. Ik zal hier zo snel mogelijk even melden hoe die zetpillen heten. Nu ga ik gauw weer terug naar mijn ligbedje aan het zwembad.

    liefs mary jane
     

Deel Deze Pagina