Passen "gewone" stoelverkleiners in de ikea stoel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linn84, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    En dan bedoel ik die goedkope stoel, van 12 euro... Vind die verkleiner van Ikea niet erg mooi en vraag me af of je er ook gewoon zo'n verkleiner in kan doen die je in andere winkels kan kopen.
     
  2. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De zitverkleiner die ik heb, past er niet echt lekker in. (Isi Plastic | Stoelverkleiners | Baby-Dump)
    Ik vind het kussentje van Ikea ook niet mooi, trouwens. Als je hem nodig hebt, zou ik eerder een ander hoesje er omheen maken. Ik ben absoluut niet handig met naald en draad, maar zo'n hoesje moet wel te doen zijn toch?

    Mijn schoonouders hebben de zitverkleiner van Ikea er wl bij genomen, maar wij hebben hem nauwelijks gebruikt want het werd al snel te krap. Ik heb wel een vrij groot kind.
     
  3. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Een hoesje is wel een idee inderdaad! Al ben ik altijd al blij als ik een knoop aangenaaid krijg :) Haha!
     
  4. Mom2Boys

    Mom2Boys Bekend lid

    12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    nee, een gewone past niet. Je kunt ook een handdoek of badhanddoek gebruiken.
     
  5. Joyful

    Joyful Actief lid

    19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben een verkleiner bij de Prenatal gekocht, en die past er net in. Verkleiner was wel duurder dan de stoel;).
     
  6. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ja, wij hadden ook eentje van de Prenatal, een heel saaie witte, die was geloof ik 7 Euro, maar die paste er ook in.
     
  7. miepje77

    miepje77 Fanatiek lid

    25 mei 2008
    1.856
    427
    83
    Hier 1 van kitsch kitchen. Deze past prima. Had ik nog liggen. Anders zou het wel raar zijn haha. Een stiel van 12 E, en een verkleiner van 3 x zoveel. De verkleiner die je bij ikea kan kopen is niet handig en snel vies. Maar ms is dit persoonlijk.
     
  8. Yotsuba

    Yotsuba Fanatiek lid

    22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Wij hebben zon lime groene gekocht bij de prenatal, en oke hij past maar heel mooi ziet t er niet uit :)
     
  9. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    do 05 jan 2012, 07:39 | lees voor
    Veiligheidsriem Ikea-kinderstoel niet veilig

    RIJSWIJK - Ikea adviseert bezitters van een Antilop kinderstoel het bijbehorende veiligheidsriempje te komen omruilen. Het riempje kan openspringen wat tot valpartijen kan leiden, aldus het warenhuis donderdag in een advertentie in dagbladen.


    De Antilop kinderstoel
    Foto: Ikea

    Ikea zegt een aantal meldingen van klanten te hebben gehad waarbij een kind was gevallen en licht letsel heeft opgelopen. Het gaat om stoelen van leverancier 17389 met productiedatum 0607-0911. Die informatie staat op de onderkant van de zitting.
     
  10. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oh wat goed dat je dit neerzet! Mijn zoontje ligt nu te slapen en de stoel staat op zijn kamer, maar ik ga straks gelijk kijken welke ik heb! Zal mijn schoonouders ook even mailen.
    (Nu stelt het riempje sowieso niet veel voor, vind ik!)

    Wel raar, normaal krijg ik van de vwa altijd een mail met dit soort meldingen, maar deze heb ik niet gehad!
     
  11. bwoe

    bwoe Actief lid

    14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op deze website kun je zelf een kussen samenstellen en laten maken voor iets minder dan 20 euro.
     

Deel Deze Pagina