Yara heeft al 6 maanden lang een pavlikbandage om. Ze leeft dus al langer mét pavlikbandage dan zonder . Ze heeft bij haar rechter heup geen heupkom en door die bandage te dragen moet dat er in groeien. Vanochtend gaan we weer de tussenstand bekijken, ik vind het echt superspannend. Heb kriebels in mijn buik en ben zenuwachtig.... . Ik hoop zooooo dat ie af mag. Of in ieder geval dat ie overdag af mag en dat ze de bandage alleen 's nachts hoeft te dragen. Wish me luck!
Slecht nieuws Het kommetje zit nu in haar heup, alleen lijkt alles een beetje scheef te zitten. Haar heup is te ver opzij geschoven. Nu gaan ze haar onder narcose brengen en haar heup zetten. Daarna moet ze nog 6 weken een gipsbroek om. BAH ik baal er zo van. 10 september kan ze daar pas terecht. Dus op haar 1e verjaardag heeft ze zo'n gipsbroek. Daar baal ik dan ook zo van, want ze begint natuurlijk te kruipen en te staan en dan wordt ze helemaal beperkt in het bewegen... Zijn er meer kindjes hier die een gipsbroek hebben gehad? Ben namelijk benieuwd naar ervaringen.
Oh, want ontzettend sneu. Helaas heb ik geen tips ofzo, ik had zelfs nog nooit van zo'n bandage gehoord Veel sterkte en succes ermee!
He bah, succes met alles! Mijn dochtertje heeft een campspreider, dat is heel niet zo vervelend als een gipsbroek, maar ik zou al blij zijn als ie overdag af mag. Wat andere kindjes doen op haar leeftijd, doet zij nog niet. En dat vind ik best jammer / sneu.
mijn meisje heeft ook een campspreider vind het een onding om heel eerlijk te zijn, doe hem braaf om maar ow wat heeft ze een plezier zonder dat maffe ding. dat ze de dingen nog niet doet wat ze al "hoort" te doen dat stoort me niet zo dat komt allemaal wel. maar het om en afdoen stoort me zo enorm dan ligt ze zo lekker te spartelen. heb trouwens geen ervaring met de gipsbroek maar heel veel succes en sterkte ermee hoop dat ze er een beetje aan kan wennen