@ Cin, steken komt mij wel bekend voor... ik had al vrij snel na de eisprong overal steekjes! @ Ella, fijn dat je even lekker op stap geweest bent! Cin, ooh veel plassen irritant? Wacht maar hihi ik ga al weeeeken standaart 4 x per nacht plassen... het went haha. Helemaal nu met die pillen ben ik zooo duf dat ik niet eens echt door heb dat ik ben gaan plassen whaha.. Roosje, fijn dat haar temp weer lager is! Miran, ohwjaa.. jeee spannend! Hopelijk heb je met de rest ook gelijk!! Tumm, hahah wij wilde in eerste instantie 1 hele muur met glitters.. en zit nog steeds te twijfelen.. maar dat is ook waar ik bang voor was/ben! Dat het eigenlijk niet opvalt.. haha. Vanaf week 30 zijn oefenweeën ook niet zo raar he! Zolang ze niet pijnlijk zijn en niet constant is t niet erg meis! En hier ook bij week 30 ineens veeeeeeel meer bewegingen. Ze hebben het dan krapper dus voel je veel meer volgens mij. Hier is het eten er.. kom na t eten wel weer terug!!
roosje voorzover ik weet is hier geen lijst! maar ben zelf niet echt een type voor lijstjes... hoe is het met je dochter?! duchess lekker gegeten!? wow 4x per nacht plassen!!!! kan me voorstellen dat je dat dan dromend doet! kan je mannetje lekker bij je slapen in het ziekenhuis!? welterusten iedereen!!! Liefs Ella
Lijst hebben we ooit gehad.. maar is zon gedoe! Waren hem vaak kwijt enzo... Wel lekker gegeten gisteravond hoor Ella. En ja 4 keer is heel normaal aan t eind van de zwangerschap!! Overdag misschien wel 50 keer whaha... ook vaak dat ik t gevoel heb te moeten plassen maar dus niet moet plassen. Sinds ze wat ingedaald is is dat nog erger geworden. Heb hier een rotnacht gehad maar ga er niet openlijk over praten. IIg heeft mijn buik veel gerommelt en zijn er andere mensen geweest waar ik last van heb. Maarja. Zit er weer doorheen BAH trek t niet meer. Denk als mijn buik vanavond nog steeds rommelt ik toch een pethidine prik ga vragen... nu 2 slechte nachten gehad en voel me meteen deprie.. Ella nog 1 nachtje slapen meis!
hoe komt het duch dat je zo slecht hebt geslapen meiss???? lijkt me ook moeilijk hoor in zo`n situatie positief te blijven,dus begrijp echt voor de volle 100% dat je er weer effe doorheen zit.. ella nog 1 nachtje slapen meiss... ben je al zenuwachtig... @hier ik voel me echt goed!!! maar heb zo echt mijn twijfels of het raak is deze keer!! ik blijf natuurlijk hopen,maar denk deze ronde niet hoor ik voel ook verder niet veel maar dat kan nog komen he...
duchess wat balen dat je zo slechte nacht hebt gehad! groot gelijk dat je dan vanavond om die pethidine prik gaat vragen! hopelijk houdt dat gerommel op en wordt je weer wat rustiger meid! kan me zo voorstellen dat je er helemaal doorheen zit en dat je daar depri van wordt.... dikke knuffel van mij! en veel sterkte meid! Cindy wat goed dat je je zo goed voelt!!! maar balen he die twijfels..... hoop echt dat je het mis hebt!!!!!! en dat het mooi raak zal zijn! wanneer ga je testen? volgende week dinsdag? meiden hier wordt het al ietsje spannender!!! morgenvroeg al heen!!!! vind het wel spannend , maar tegelijkertijd ook weer fijn , want nu kunnen we eindelijk weer verder! straks nog even late dienst... en dan is de dag ook zo weer om (voor mij dan) Liefs Ella
miran hoezo niets is goed meiss???? ja ella ik test nu gewoon op nod denk ik haha mischien weer 1 dageje ervoor,maar dat weet ik nog niet haha
niets voelen is goed........ dat houdt vaak in dat het raak is! Ella, ja idd morgen weer...maar voel links en rechts nog een bult in mijn buik...dus hij is nog niet gesprongen geen van beide.... links doet trouwens meer pijn als rechts (anders altijd andersom...) Dus misschien zijn ze beide wel gegroeid daar...hoop niet dat het cystes worden En jij ook spannend morgen!! Hoop zo dat je eindelijk door mag! en verder kan....
ohh bedoelde je dat whahaha(ben nog niet wakker hahahaha) oh miran balen mischien staan ze nu wel heel erg op springen??? ik hoop het meis en dat er dan mooi een 2ling uitkomt,,je hebt het zelf altijd gedacht he mischien wordt het deze ronde wel voor je...
meiden ik ga hoor!!! kom vannacht nog wel weer ff kijken!!! Fijne dag allemaal en duchess veel sterkte met alles meid! Liefs Ella
wat is het hier rustig zeg??? waar is anja,heidi,tummphil,minnie,mp,duch,deb is bij cp.. hahaha ik mis ze allemaal denk dat ik zo even de pollepels en pannen een keer erbij pak
Heey meiden.. ff snel.. we gaan nu weg naar mn zwager.. mn laptop heeft kuren.. dus ben hem nu een weekje kwijt.. kom volgende week reageren en bijlezen! Fijn weekend nog!!!
Nou.. kon het niet laten haha.. toch ff bijlezen (nieuwsgierig aangelegd ofzo? hahaha ) @Glitters; Ja, ik weet dat ze er wel zijn speciaal voor op de muur hoor (Histor highlights), maar das 2 liter.. en ik heb alleen het vleugeltje moeten inglitteren. Dus om dan zo'n hele pot te kopen Heb het nu met schildersvernis en hobbyglitters gedaan. Ach ja.. straks kijk ik alleen nog naar mn dochter haha @Ella; haha, ja.. mn vriend kan niet stilzitten hoor.. is ook echt een draaikont.. dus denk dat ze het drukke van hem heeft @Duchess; ohh.. oefenweeën.. daar had ik nog niet aan gedacht. Voel me er ook echt beroerd door.. Had jij dat ook dan? Enne *knuffel voor jou* kop op he meis.. nog 22 dagen! @ella en miranda; spannende dag voor jullie morgen, duim voor jullie hoor!!! Nou.. nu ga ik echt hoor doeeeeeeeei
tumm haha bereid je maar vast voor dan met dat draaikontje hahahha... zow dames het is nog nooit zo rustig hier geweest..... en ik verveel me eigen