PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    is er verder nog iemand?

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Even snel een berichtje vanuit hier. Net heerlijk geslapen en had even moeite met opstaan :( Ik ga nu mijn haren doen en dan nog even op de bank zitten. Tegen half 2 rij ik aan zodat ik zeker weet dat ik op tijd daar ben.... zenuwappig...

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    komt allemaal goed meid! dikke knuffel!

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik moet zo richting werk, maar kwam nog even Nicky en Debby succes wensen!

Dussss,
    Nicky, succes met je sollicitatie, ik duim!

Debby, Succes en veel plezier met de echo!

Ik lees vanavond (of eerder als ik meteen weg kan op mijn werk ;)) even bij.

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    he miranda. hoe is het meid?

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Minnie, lekker tv gekeken :D. Ik heb even geslapen en ben nu klaar om straks richting zkh te gaan.

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    spannend spannend spannend! he deb ik pb je even snel

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb je al een pb teruggestuurd Minnie ;). Ik ga er zo vandoor, nog even lekker buiten zitten en dan weg. Meld me vanavond weer als ik terug ben :D.

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    FF bijlezen...maar reactie op tum

Hier Alyssa ook ingedaald maar niet vast...tot aan bevalling toe...daarom besloten voor keizersnede omdat ze niet door wou zakken.

Ik moest ook gaan liggen..........mocht natuurlijk wel rondlopen maar moest echt goed opletten en als vliezen braken toch echt rustig gaan liggen en wachten op de vk zodat die kon voelen of ze vast zat!! (als ik niet thuis was, dan mocht ik nog wel naar huis gaan hahaha....tis niet zo dat je in de super moet gaan liggen!)

Omdat ze dus al in je bekken hangt...stel ze is niet ingedaald....dan moet je dus wel direct gaan liggen!!

Soms is het namelijk zo dat bij breken vliezen kindje ook direct vast komt te zitten.....en dus hoef je niet te liggen!

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Aha.. dus ik hoef niet me spoed plat te gaan.. :D Haha, zie mezelf al liggen in de supermarkt :D

@hier:Hmm.. mn hond is met een knijper aan het spelen.. ben benieuwd wanneer het janken geblazen is wanneer die knijper in dr lip zit :p

Veel mensen online zie ik :D

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ben even helemaal overstuur! krijg net een berichtje waar ik echt helemaal van over de zeik ben......

kindje van mijn werk is vannacht uit zijn hoogslaper gevallen. paar tanden eruit en kaak gebroken............

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Nou hier gaat het niet zo goed...koppijn en koorts...de hele nacht....heb wel hele morgen op bed gelegen en Alyssa naast me gespeeld...(lief kind vind dat ook allemala goed hahaha)

En ben wel beetje bij gekomen...maar niet echt....

Ga zo als ze naar bed gaat dan ook weer terug liggen....misschien ff tv kijken....

BBQ...moet ik het eerst met mannetje over hebben.....of die dat wel zoekt, hij snapt dat forum gedoe allemaal niet zo goed hahaha...en ziet het nut er niet van om dan te meeten....allemaal vreemden!!

Nou voor mij niet......ik laaat het weten!

Nu ga ik een stinkie kontje wat net in de hoek stond te poepen eens naar bed brengen!! Kijken of ze nog gaat slapen na de hele morgen bij mij te hebben gelegen en gezeten...(minder energie kwijt!)

Las wel ff iets van knuffelen en troosten door duchess...klpt dat? Nu wat wij hier deden...en daar ben ik al mee begonnen heel vroeg....gewoon direct gaan kijken en eruit halen hahaha!

Je hoort aan het huiltje of het echt is of niet...tenminste ikke wel.

En ik vind zo een kleintje kan nog niet huilen omdat het aandacht wil.......want dan heeft het ook aandacht nodig!! Jij vraagt toch ook om aandacht als je dat graag wilt......

Toen ze 4 maanden was ongeveer zijn we de 5 min regel gaan toepassen.

Dus meteen kijken...troosten en terug leggen als het geen etenstijd was (dan dus niet meer snachts he!!) En als ze dan niet sliep en ging huilen weer na 2 minuten terug...dan na 3 minuten ....dan na 5 minuten...dan weer 5 minuten...maar meestal haalde we de 3 minuten niet eens hahaha.

Ze viel dan in mijn arm in slaap..maar maakte ik ze wakker omdat je ze niet slapend weg mag leggen...want word ze dan weer wakker in een bedje zonder mama dan gaan ze weer huilen!!

Dus wakker maken, en terug leggen en zeggen als er iets is dan komen we weer kijken...ga nu maar slapen...en dat hielp en helpt hier goed.

Nu is het wel vaak dat als ze huilt snachts...dat ze of dorst heeft (na drinken gaat ze slapen) of overstuur en dan mag ze bij ons slapen....dat is half uurtje en dan kan ze haar draai niet vinden en en leg ik ze meestal terug...99 keer van de 100 werkt dat.....behalve als ze echt ziek is of echt overstuur...dan mag ze wel de hele nacht bij ons.

Wat we ook wel eens deden als het weer sprongetjes tijd of tandjes tijd was.....dan huilde ze dus niet zonder reden...was ook echt overstuur overdag dan ook...dan zetten we het bedje naast ons bed!! en dan sliep ze als een roos...en wij gelukkig ook! dat vond ze goed...zolang ze ons maar kon zien als ze wakker werd...dan ging ze weer liggen.......terwijl in haar eigen kamer dan ging ze heel overstuur huilen.

Dus ik ben er eentje van gewoon je kindje oppakken het huilt niet zonder reden!!! En verwennen kan je je kindje niet...wel gewennen.........en als ze dat idd door hebben hahaha......dan is het wel volhouden en laten huilen want dat is meestal dwingen.

Maar ik denk dat dat pas zo rond de 1 jaar komt.....niet eerder hoor....(ja de echte snellerikjes in de wereld misschien wel...maar Alyssa dus niet....)

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh minnie.. jeetje! Das een flinke val geweest :( :(

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    En Miran ook al ziek :( Beterschap meis!

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    heb hubbie net gebeld en ik moest natuurlijk brullen.......ben er wel van geschrokken. hubbie probeert straks op tijd thuis te zijn zodat we even kunnen gaan kijken naar hem.

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemiddag! *ff bijlezen*

BBQ... Is dus op een zaterdag.. Dan gaat het me niet lukken, jammer genoeg. Was er eigenlijk vanuit gegaan dat t op zondag was (stom van me) dus helaas!!
    Of ik moet alleen gaan... maar weet niet of ik dat durf met yasemin.. ff over na denken en overleggen met manlief straks!

Whaha waarom moeten je ouders dat leren Cin? :p (geld overmaken)

Minnie goed dat je jezelf belangrijker vind meis! Dat ben je ook!!

Tummetje ik zou ook wel gaan liggen. Hier was staan sowieso geen succes met gebroken vliezen, toen lag de hele vloer vol whaha.

Debby lekker zeg meis!!! En fijn dat je voor 100% ziek bent!! Hele opluchting vast!

Nicky succes als het nog niet geweest is. (beetje vergeetachtig dus weet niet hoelaat)

Whoo zie nu dat Debby op dít moment bij de echo is. Ik denk aan je meis!

Hmm ik zie dat alle hubbies mee komen.. dan zie ik t niet zo zitten om alleen te gaan hahah...
    Misschien kan paps wel een dagje vrij krijgen.. jullie horen nog van me!!

Miems, welkom hier. Wat raar dat je huisarts zegt dat je vermoedelijk pco hebt zonder echos o.i.d.?
    Moet je nu naar de gyn?

Hahah Tummm! Ja nog maar 30 dagen meid!!! Schiet op hee!
    Haha Tum leuk zon hond. :D

Minnie jeetje wat erg!

Miran, beterschap meis!
    En ben t helemaal met je eens. Ik pak haar nu ook lekker bij me als ze huilt!
    Vanochtend bezoek gehad van t consultatiebureau en die vond het ook een goede methode op deze manier, zolang ik haar maar niet 24/7 op de arm heb en dat is helemaal niet zo gelukkig.

Vandaag gaat het trouwens weer super.
    En ik ben nog wel alleen, dus ben helemaal blij haha.
    Vannacht 1 x 4,5 uur en 1 x 5,5 uur doorgeslapen, heeeel fijn haha. En vandaag heeft ze nog geen 1 keer gehuild. Echt super.
    Ik heb zelfs vanmiddag 2 uurtjes kunnen slapen dus ben weer helemaal uitgerust, heerlijk haha.
    Nu ligt ze ook weer gewoon in dr ledikantje te slapen. Knap meisje is het toch. :D

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    zo...terug van sollicitatiegesprek :D

@tummetje: de hond nog niet aan het janken geweest van de pijn van de wasknijper?

@minnie: gatsie zeg! daar zou ik ook even van overstuur zijn. bah, dat is nooit leuk om te horen.

@miran: balen dat je zo ziekjes bent. hopen dat het snel weer beter gaat. Beterschap ermee! Wel fijn dat Alyssa het allemaal wel goed vindt.

@duchess: wat fijn dat je zo'n lekkere nachtrust hebt gehad en dat het weer een heel stuk beter gaat!

@hier: net sollicitatiegesprek gehad en het voelt helemaal super aan! Vrijdag krijg ik bericht of ik door ben naar de 2e ronde. Het deed me al veel dat er ruim 30 brieven binnen waren gekomen en er maar 6 mensen op gesprek mochten komen. Ik ben toch maar even 1 van die 6 geworden! Verder hebben ze mij verteld dat ze mij zeker niet gaan afwijzen vanwege de zwangerschap want zo zeiden ze: een zwangere kan net zo goed of nog beter zijn dan iemand die niet zwanger is. Ik voel me opeens zo goed! Vanavond lekker naar de yoga en lekker ontspannen! Ik ben echt helemaal in mijn nopjes en kan het wel van de daken schreeuwen :D Oja, mocht ik door zijn naar de 2e ronde dan heb ik volgende week nog een gesprek met de directeur erbij en mocht ik aangenomen worden dan heb ik vanaf 1 mei weer werk. dus maar 2 maandjes in de WW gezeten dan :) dat zou ik echt super vinden!

@debby: ik ben benieuwd hoe je echo is geweest!

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky wat goed meis!!! En de positiviteit straalt van je berichtje, super! Word er gewoon vrolijk van. :D
    Ik duim voor je dat je aangenomen wordt, zou echt super zijn! :)

Ik had nog ff een vraagje aan de mama's..
    Ik dacht altijd dat je ongeveer 6 weken vloeit na de bevalling. Maar nu vloei ik al bijna niet meer! Ik gebruik nu gewoon normaal tot licht maandverband.. En die zit na uren nog niet 'vol' zo erg dat ik twijfel of ik wel moet vervangen. :p Whaha (doe t dan wel, wel zo fris!)
    En het is ook alleen nog maar bruin.
    Is dit normaal??? Ik dacht namelijk echt dat t 6 weken duurt... of blijft dit nog 4 weken zo door gaan? :p

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: op zich wel lekker dat het vloeien al een heel eind over is. Waarschijnlijk is die 6 weken een gemiddelde? Ik weet het ook niet, doe maar een gok. Hopen dat je er snel helemaal vanaf bent.

Deel Deze Pagina