PCO; Wie is er nog meer gestart met Puregon & Pregnyl?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miss75, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss75

    Miss75 Nieuw lid

    25 aug 2008
    1
    0
    0
    Noord-Holland
    Allen,

    Ik lees alleen maar verhalen over clomid of meteen al over IVF etc., maar in beide trajecten zit ik niet.

    Na ruim een jaar proberen is er 2 maanden geleden pco bij mij vastgesteld. In het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben zijn ze een onderzoek gestart van 3 maanden naar de verschillen tussen clomid en puregon. Ik zit in de groep die puregon gebruikt en heb net een week geleden mijn spuit met pregnyl gekregen (nadat mijn eitje tot 18 mm was gegroeid). Ik zit nu al ruim een week in spanning en word gek van het feit dat ik symptomen heb die op een zwangerschap lijken, maar ook heel goed door de pregnyl kunnen komen.

    Zijn er vrouwen die ervaring hebben met puregon & pregnyl? Ik zou graag hun verhalen horen, hoe om te gaan met de symptomen en hoe je toch het vertrouwen in de lichaam kunt hebben?

    Miss75
     
  2. Didlina

    Didlina Actief lid

    7 aug 2007
    386
    0
    0
    Belgiƫ
    @ Miss: Ik gebruik geen puregon maar menopur, ik weet niet of de symptomen hetzelfde zijn...
    Ik heb ook vaak symptomen die wel op een zwangerschap lijken maar waardoor ze voorkomen weet ik niet, soms denk ik dat ik me ze gewoon maar inbeeld...
    Veel succes in ieder geval!
     
  3. Daan81

    Daan81 Fanatiek lid

    3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Ha,

    Ikzelf gebruik nu voor de derde ronde Puregon en Pregnyl. Ik heb ook PCO, maar door de verminderde kwaliteit van de zwemmers doen wij nu IUI.
    Tja die zwangerschapsverschijnselen herken ik wel ja.
    Ik hoop dat het snel raak is voor je!

    Gr. Daan
     

Deel Deze Pagina