PCOS/acupunctuur/Chinese kruiden

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hvdsande, 17 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hvdsande

    Hvdsande Actief lid

    1 sep 2014
    161
    2
    18
    Hallo allemaal,

    Kort samengevat:

    nu twee cryo terugplaatsingen gehad. Beide in een kunstmatige cyclus met progynova en utrogestan.
    De eerste cryo terugplaatsing zonder acupunctuur, werd na 5 dagen van een 5 daagse ongesteld

    de tweede cryo terugplaatsing met acupunctuur gehad. Ook van een 5 daagse. Toen kreeg ik al bruin bloed verlies na 3 dagen.

    volgende week woensdag een gesprek met mijn arts over andere medicatie voor mijn lutele fase.
    Nu alles plat ligt vanwege het Corona wil mijn acupuncturist Chinese kruiden proberen om een cyclus terug te krijgen, die heb ik echt helemaal geen. Iemand hier ervaring mee? Heb nu alleen acupunctuur gehad op de terugplaatsing en niet zo zeer op het herstellen van mijn cyclus.
     
  2. Sassefras01

    Sassefras01 Actief lid

    23 jan 2019
    353
    471
    63
    Vrouw
    Ik heb ook van mezelf sinds mijn 29e helemaal geen ovulatie meer, (maar ook geen PCOS) en heb ook een tijd acupunctuur in combinatie met Chinese kruiden gedaan en dit heeft helaas geen ovulatie in gang gezet. Ondanks dat had ik wel een goed gevoel bij acupunctuur omdat het mij wel ontspande en tot mezelf bracht. De Chinese kruiden vond ik zelf eerlijk gezegd helemaal niks. Dankzij ovulatie inductie ben ik eind januari moeder geworden. Ben uiteraard super dankbaar hiervoor en hoop dat het jou ook gegund is!
     

Deel Deze Pagina