pcos vraagje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door debby82, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vraagje aan de pco kenners...
    is het mogelijk dat follikel van 13mm niet verder groeit of niet springt?
    Dinsdag was mijn follikel 13m maar hij is nog steeds niet gesprongen.
    Zit te twijfelen of ik zal afwachten of om primolut zal vragen... dan kan ik met clomid beginnen...
    De gyn dacht dat mijn ei vrijdag zou springen en als ie laat was zondag... maar mijn ovulatietesten zijn nega en mijn temp is ook niet omhoog...
    Ik ga vrijdag op vakantie dus twijfel of ik daarvoor om primolut zal vragen...

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej debby!
    heb net een antwoord aan je geschreven bij andere topic!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx meid!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan inderdaad zo zijn dat een follikel van 13 mm niet doorgroeit, maar weer krimpt. Of ze groeien eerst heel langzaam en daarna wat sneller. Heb je geen fm meer gehad daarna? Want je kunt met 13 mm nog niet met zekerheid zeggen of je een eisprong gaat krijgen, een tweede fm geeft meer zekerheid.

Ik zou nu nog niet meteen met Primolut beginnen. Je kan ook wel een eisprong gehad hebben, maar dat je de LH-piek met de ovulatietesten gemist hebt. Tempen is soms ook niet altijd betrouwbaar. Ik neem aan dat je de afgelopen week regelmatig geklust hebt? Dan is het ook zonde als je die kans zou afbreken mbv Primolut. Ik zou nog even afwachten. Maar je kunt altijd de gyn even bellen en vragen wat hij/zij ervan vindt.

Succes!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx meid, nee ik krijg geen fm meer. Bij mijn diagnose echo zagen ze toevallig dit follikel...
    ik ga vanmiddag even het spreekuur bellen om te overleggen...

Deel Deze Pagina