Hallo lieve allemaal!!! Ik zou graag iets meer in contact willen komen met andere dames, die ook zijn gependeld voor juli! Dat we samen naar deze maand uit kunnen kijken...en gezellig samen kletsen! Ik hoor van jullie?! Liefs Ilse
haha Ja van mij mag de eerste pendel ook wel uitkomen, al denk ik het niet... wel heel sterk zelf het gevoel dat het een jongen gaat worden!!! Wanneer geen idee, zelf denk ik rond augustus/september, maar ja dat is maar een idee!
Hallo allemaal, ik voeg me ook bij jullie. 3 van de 4 pendels die ik heb gekregen zijn voor juli vandaar... Of het echt zo mag wezen dat zal de tijd ons leren. Enne Ilse; kletsen ben ik altijd wel voor in Groetjes!
Welkom!!!! allemaal!!! Ja mij dus ook 3 vd 4, spannend! De tijd vliegt voorbij en met jullie ben ik toch grotendeels op vakantie! Al denk ik wel dat ik een testje voor de zekerheid mee neem...! Groetjes
Hallo meiden! Veel dames die ik al in andere topics tegen kom zie ik. Ik heb dus twee pendels voor Juli. Hoop natuurlijk dat ze allemaal mis zijn en ik gewoon deze maand al zwanger raak, maar wie weet wordt Juli dus wel 'mijn' (en jullie) maand. En 4 keer een jongetje dus onbewust ga ik al wel een beetje uit van een zoon.
ik heb ook 2 pendels in juli nu weten wij sinds deze week dat wij dan een icsi krijgen dus dat bied veeel hoop dat ie gaat lukken
hallo dames ik heb ook 2 pendels voor juli, 1x jongen en 1x meisje....... ben benieuwd..... mijn vorige pendel vqn de vorige maaand is niet uitgekomen dus hopen dan maar op die van juli. jullie allemaal ook succes
Ik heb 2 pendels voor Juli, dus nog even afwachten of dit gebeurt natuurlijk! Heb namelijk ook nog 2 voor mei en juni.
exacte datum weten we niet wel dat ik de 1e week van juli met hormonen spuiten begin dus het kan kloppen wat een drukte hier zou leuk zijn met zn allen zwanger