Penny board Intertoys

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Paardenbloem, 12 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

  2. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik heb het wel overwogen voor mijn 5,5jarige om er een te kopen (action heeft ze ook btw). Maar.... misschien ben ik wel te voorzichtig, ik zie hem al vallen met alle mogelijke ongelukken van dien. Nu moet ik wel zeggen dat hij snel is afgeleid (adhd) overigens.ik verwacht overigens dat zijn kleine broer tegen die tijd er wel beter voor geschikt is.

    Ik heb besloten om nog even te wachten dus. Kan je niet iets anders met wieltjes nemen? Een kleine spacescooter of een step?
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  3. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.543
    3.777
    113
    Overijssel
    Mijn zoon is 7 jaar en motorisch ook niet de handigste. Dus hier nog zo’n te voorzichtige moeder die in haar hoofd al heel wat ongelukken heeft bedacht. Oftewel: komt er niet in...;)
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  4. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Hij heeft een step, maar nog geen skeelers. Die overweeg ik ook alleen zijn snel wat duurder voor een beetje goede..
     
  5. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.949
    1.040
    113
    Vrouw
    Wij kregen zo eentje van m’n schoonouders. Na vijf minuten was er eentje eraf gevallen en de ander viel keihard op haar rug. Gelijk de schuur in gedaan en er nooit meer uit gehaald.

    Ze waren toen vijf en zes/zeven meen ik.

    Ik zou het niet kopen, maar voor iets anders gaan :)
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  6. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.955
    8.765
    113
    Voor onze zoon durf ik dat niet aan. Wat Ik er over heb gelezen is dat je beter wat duurder kan nemen omdat ze dan soepeler rollen dus soepeler kunnen bewegen.

    Mocht je er wel voor gaan dan met helm en bescherming.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina