Pessarium en cervixlengte 3.5 help

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppetje77, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaLuc

    MaLuc Fanatiek lid

    2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    @poppetje77, wat fijn dat je nu al 30 weken zwanger bent!!
     
    poppetje77 vindt dit leuk.
  2. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Hoi, hoe gaat het bij iedereen hier?
    Hier nu over de 18weken. Ik voel ondertussen de kleine beeb hard bewegen. Maar bijna elke keer als ie zo hard en lang beweegt heb ik last van harde buiken. Soms een uur aan een stuk. Wel onregelmatig en het stopt als de baby rustiger wordt.
    Heb zoveel schrik dat de harde buiken terug voor het verkorte van de baarmoederhals gaan zorgen... ik vind het moeilijk om te vertrouwen op de cerclage! Kleine twee weken geleden was de controle nog goed maar toen had ik nog maar 1x zeer harde buiken gehad na een aanval van erge diarree. Als de harde buiken blijven was de optie op met utrogestan te starten. Mocht nu al magnesium nemen. 10/1 terug op consultatie maar is dan juist bij een andere gyn voor de structurele echo. Hoop dat zij mij goed genoeg kan helpen..
     
  3. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.777
    2.677
    113
    Noord-Holland
    @poppetje77 hoe gaat het nu? Ik zie iig 34 weken op je banner :)
     
  4. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Nooit verwacht maar hebben de 34 al gered. Geen harde buiken dankzij de proluton, baarmoederhals gisteren 2.6 maar schijnt prima te zijn bij deze termijn. Mevrouw zit alleen in stuit, is in afgelopen 16 weken 1x in hoofdligging gegaan maar weer terug in stuit. En ik zie dr 2 a 3x per week. Maar ok, voorlopig zijn we hier en zij nog binnen. Al dankbaar dat we deze termijn gered hebben!!!
     
    Kaila, xElles, Sophy en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. kimmaikel24

    kimmaikel24 Fanatiek lid

    22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Geen ervaring met pessarium of cerclage , maar wel verkorte baarmoedermond bij 20 wkn.
    Complete rust en met 32 weken kreeg ik weeën. Toen aan de weeenremmers en longrijping prikjes.
    Uiteindelijk hebben ze me moeten inleiden met 41 weken..

    Hopelijk doet het pessarium bij jou z’n werk.
    Ik wil je heeeel veel succes wensen ! :thumup:
     

Deel Deze Pagina