Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er bij jullie peuters en dreumessen in de kledingkast hangt.. Naar mijn mening heeft Layla te weinig jassen, lange broeken en schoentjes, maar veel jurkjes.... Layla heeft: 1 zomerjasje 5 rokjes 8 jurkjes 8 rompers 7 truitjes met lange mouwen 6 truitjes met korte mouwen 3 broekjes lang 3 broekjes kort 3 bodywarmers 4 maillots 2 paar schoentjes Ben erg benieuwd hoe dit bij de rest is
Mijn zoon heeft nu 2 zomerjasjes, als er 1 de was zit kan die die andere aan. Heeft diverse lange broeken en lange Shirts. en heb nog korte broekjes van vorig jaar 2 maten kleiner die hem nu prima passen (mijn zoon heeft korte beentjes) en heb een stapel T-shirts en van die mouwloze shirts te liggen. En natuurlijk Rompers met lange mouwen, korte mouwen en Mouwloos. Zomer/lente uitzet is hier altijd uitgebreider dan de winteruitzet haha.
1 zomerjasje 1 spijkerjasje ca. 10 t-shirts met korte mouwen ca. 10 met lange mouwen 1 bolerootje en 1 vestje 3 korte broekjes ca. 5 rokjes ca. 7 jurkjes 3 driekwartbroekjes, waarvan 2 spijkerbroekjes 4 lange broeken paar hemdjes 1 dunne katoenen lange zomerbroek 1 bodywarmer paar leggings en maillotjes ondergoed en sokken Ze heeft best veel kleren, ik krijg heel veel van opa's en oma's en daarnaast past ze dit jaar nog veel van vorig jaar.
2 zomerjassen Ontelbare jurkjes en rokjes ( ze wil geen broek meer aan) 8 leggings 2 paar schoenen 10 t'shirtjes 8 tot 10 broeken ( voornamelijk wit) 6 Longsleeves ( maar ik moet nog bij kopen) Heel veel sokjes 2 bolerootjes 2 zwempakjes Geen rompers want die draagt ze al zeker 1 jaar niet meer.
3 zomerjassen (1 nieuw en de andere 2 van vorig jaar) 3 winterjassen (2 nieuwe en 1 van vorig jaar) 8-10 (spijker)broeken 3 joggingbroeken stuk of 10 zomersetjes (t-shirt met korte/3-kwart kort) 10-15 losse t-shirt met korte mouwen 10-15 shirt met lange mouwen 6 vesten
ow ja, Layla heeft 1 bikini, 1 zwembroekje en 2 badpakjes 1 spijkerjasje *wask vergeten* 2 vestjes 2 badjasjes 1 elfenjurkje *verkleedkist* merk toch wel dat ze weinig t-shirts heeft ook en broekjes
Pff geen idee, maar ze hebben allebei toch wel minimaal 20 broeken en minimaal 30 truitjes. Allebei 3 paar schoenen en 5 jassen (2 winterjassen en 3 zomerjassen). En nog 10-15 zomersetjes met een kortebroek en t'shirt.
Hij heeft een zomerjasje, als deze in de was zit moet hij maar even een vestje aan. Hij groeit heel hard op het moment dus ik weet niet precies hoeveel lange broeken hij nog heeft. Maar een stuk of 6 zeker wel. Korte broeken heb ik laatst 3 gekocht en dan heeft hij er nog een van vorig jaar die nog past. t-shirtjes met korte mouwen 5 denk ik blousjes met korte mouwen 2. t-shirtjes met lange mouwen stuk of 6 blousjes met lange mouwen 2. pyjama's 3. rompertjes echt heel erg veel. En vestjes een stuk of 4
Dan komen die van mij er wel bekaaid af met een stuk of vijf lange en drie korte broeken, een stuk of tien shirtjes en 1 jas!
1 zomerjas 1 winterjas 10 lange mouw shirts 15 korte mouw 7 korte broek 8 lange broek 5 paar schoenen sokken 9 rompers
Ehm, eens denken: 2 winterjassen (waarvan 1 erg dik) 2 zomerjassen (1 voor het spelen, een voor de net) 8 hemden en 6 onderbroeken (nog niet zindelijk) 5 lange broeken 3 korte broeken (van vorig jaar) 5 korte mouw shirts (moet nog wel 5 bijkopen denk ik) 2 korte mouw blouses 10-12 lange mouw shirts 1 lange mouw blouse 2 vesten en 3 dikke truien 4 pyjama, waarvan 1 met korte mouwen. 2 paar schoenen (moet nog een paar sandalen bij)
effe nadenken groene worker, 3 spijkerbroeken lang, witte broek lang, grijze broek lang = 6 lange broeken witte broek kort, spijkerbroek kort, ruitjesbroek kort, worker kort = 4 korte broeken 1 paar all stars 1 paar nikes 1 paar hip (moet nog 1paar sandalen) 2x groen shirt, paars shirt, rode polo, wit blauw streepjes, fuchsia roze shirt, wit shirt, = 7 shirts wit/blauw blouse, geblokte blouse, nog een blouse = 3 blouses 1 grijze baseball longsleeve, 1 groene trui met capuchon, 1 blouse met hsirt aan elkaar vast = 3 lange mouwen 1 spijkerjas 1 vest = 2 jassen 1 zwembroek ik vind dit al heel wat, maar aangezien hij nu flink speelt en dus vies wordt, denk ik dat ik nog wat nodig heb
mijn beide boys hebben elk: 1 jas 1 paar dichte schoenen en 1 paar sandalen ca. 10 shirtjes/blousjes/vest lange mouw ca 8 shirtjes/blousjes korte mouw ca. 8 lange broeken ca 5 korte broeken sokken rompers en of hemd/ondergoed ca 4 pyamas Voor de oudste moet ik binnekort op pad, die heeft op 3 broeken na alleen nog maar broeken met gaten op de knie....
En uit het hele rijtje heb ik misschien 2 shirtjes en en 2 broekjes zelf gekocht. We krijgen echt belachelijk veel (nieuwe!) kleding van (schoon)ouders.
Effe denken... -stuk of 15 longsleeves - ong. 8 t-shirts met kortje mouwen - ong. 10 jasjes/vestjes (is een beetje een tic van mij ) - ong. 6 korte broeken/leggings - ong. 15 lange broeken - ong. 6 rokjes - ong. 5 jurkjes - ong. 7 setjes ondergoed (rompers draagt ze niet meer) - 4 pyjama's met lange mouw - 3 nachtjaponnetjes - 1 shortama - véél sokken en maillots - 3 paar schoentjes En ik blijf maar tegen m'n vriend roepen 'dat wel toch nog wel eens dringend moeten gaan shoppen voor de kleine meid!'
- 2 zomerjassen - 2 winterjassen - stuk of 15 lange broeken - stuk of 30 t-shirts - stuk of 30 shirts met lange mouwen - stuk of 10 korte broeken/3kwart broeken - 5 blousjes - 5 vestjes - 2 zwembroeken - 2 winterjassen - 2 paar schoenen, 2 paar sandalen - en een paar sloffen... Geloof dat ik alles heb benoemd
Eens even denken wat Jamila ongeveer allemaal heeft; 4 jassen waarvan 2 winter en 2 voorjaar er moet nog 1 of 2 zomer jasjes bij komen. 2 bodywarmers 8 lange broeken (2 spijker, 2 yoggingbroekjes en 4 andere broekjes) 15 korte broekjes (in verschillende stofjes) 8 jurkjes 5 rokjes 10 maillots 4 leggings 20 shirts lange mouwen 20 shirts korte mouwen 24 rompers (8 lange mouw, 8 korte mauw, 8 spaghetti bandjes gebeuren ) 15 paar sokjes 2 bolerotjes 2 paar schoenen en we zijn nog opzoek naar een paar slippers oid voor in de tuin etc. 5 paar pyama´s 8 vestjes Dat was het wel zo ongeveer En tjha met een papa, mama, opa, oma´s, ooms die het allemaal erg leuk vinden om voor de kleine meid dingetjes te kopen groeit de kledingstapel met de week .
even uit mijn hoofd zo ongeveer voor de zomer 2 zomerjassen 1 spijkerjas 1 dik vest 1 bodywarmer 6 paar schoenen 8 jurkjes 15 rokjes 5 langen broeken 4 korte broeken 20 shirts lange mouw 15 shirts korte mouw 7 blousen 4 vestjes 3 bolerotjes stuk of 25 rompers 8 pyama's 2 badpakjes, 2 bikini's 10 leggings
Ik heb voor Alyna croc's gekocht. (geen echte hoor) Vind ze eigenlijk afschuwelijk, maar zij vindt ze zo leuk en ze zijn erg praktisch. Ze heeft ze ook niet constant aan. Schijnen niet zo goed te zijn, maar als je het afwisselt valt dat erg mee! En als ze ze eens een hele dag aanheeft doe ik haar wel sokjes aan, want Alyna heeft nogal snel zweetvoetjes.
Ja wij zitten nog een beetje met het Crocs verhaal , oma (mijn ma) wil graag Crocs geven, dan wel de echte, maar wij vinden ze dus ook afschuwelijk en 30euro voor lelijke slippers vind ik nogal wat maarja aan de andere kant heb ik zoiets van als Jamila ze lekker vind zitten....En het zal toch vooral voor thuis in de tuin zijn. Nog een beetje een twijfel dus maar vrijdag ga ik met Oma shoppen dus dan zullen we wel zien of we eventueel leukere zien of dat het toch de crocs gaan worden