Peuter wil alleen moedermelk drinken

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Emama, 13 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emama

    Emama Bekend lid

    13 jun 2016
    792
    118
    43
    Mijn peuter wil alleen maar borstvinding drinken en niet uit een beker of rietje soms alleen een paar slokjes gedeeltelijk de rest wordt uitgespuugd hoe kan ik zorgen dat mijn peuter ander drinken gaat drinken uit een beker Wil alleen maar met de bekers spelen en knoeien en niet drinken. Eten gaat ook moeizaam wil alleen dingen die lekker zijn Voor de rest groeit mijn kleintje goed maar dit is wel frustrerend vooral als ik naar andere kleintjes kijk.
     
  2. Heidi Akkers

    Heidi Akkers Fanatiek lid

    30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoe oud is je peutertje?
    Kindjes groeien en ontwikkelen vaak heel goed op borstvoeding. Kijk hoe het voeden gaat: drinkt ze de hele dag door beetjes of tankt ze op bepaalde momenten bij? Misschien kun je daar wat in schuiven. Heb je geprobeerd om borstvoeding in een bekertje te doen? Misschien zelfs dat ze ziet dat jij het in een bekertje kolft met de hand en dan aan haar geven? Onder het mom grote kindjes drinken uit een bekertje: dat kan nog altijd mamamelk zijn. Zie dit als een overstap dan.

    Verder: geef het tijd. ;)
     

Deel Deze Pagina