pff laat ze maar komen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sem, 20 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sem

    sem Lid

    17 jan 2006
    40
    0
    0
    laat de :evil: maar komen .. wat vervelend dat je lichaam niet meer werkt vorige maand 13 dagen later ongi en nu alweer 4 dagen en nog niets . vrijdag een test gedaan maar negatief .. nou laat ze dan maar komen en dat we toch nog leuk carnaval kunnen gaan vieren :x
     
  2. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    sterkte hoop dat ze dan maar snel komen! Zit zelf ook te wachten, gewoonlijk 29 dagen, maar soms ook 32...zucht. Dan maar liever zo snel mogelijk he! Hou je haaks!
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen dat je niet op je lichaam kunt vertrouwen....hoop echter dat je te vroeg hebt getest meid!
     
  4. sem

    sem Lid

    17 jan 2006
    40
    0
    0
    ja denk zelf dat het niet raak is heb geen klachten enzo .. maar ja deze maand vind ik het niet echt erg kan ik nog ff lekker gek doen met carnaval
    :)
     
  5. Niet meer actief

    Lijkt me erg verwarrend die onregelmatige cyclus. Ik ben zelf in afwachtig van de :evil: :evil: of niet....... Ben net met de pil gestopt begin van deze cyclus en hoop dat ik een beetje een regelmatig cyclus heb. Allemaal vage klachten gehad afgelopen maand. Ik heb nu ook zoiets van, laat of de :evil: :evil: maar komen deze week of eind van de week een positieve test. Het laatste zou wel heel mooi zijn, maar ik kan het gevoel van "laat de :evil: :evil: maar komen heel goed begrijpen...dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Succes ermee!
     
  6. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    nou idd laat ze maar komen ik ben ook al een paar dagen overtijd en 2 negatieve testen verder dus voor mij mogen ze :evil: komen . Kunnen we weer verder als dit toch niets word. Ik hoop voor jullie toch positieve testen .

    liefs caroline
     
  7. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Jemig Carolien, laat maar komen ja!
     
  8. sem

    sem Lid

    17 jan 2006
    40
    0
    0
    de :evil: zijn gister gekomen gelukkig maar op naar de volgende maand succes voor de dames die nog aan t wachten zijn
     
  9. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Jammer Sem, maar je hebt nu duidelijkheid. Succes in de volgende ronde!
     

Deel Deze Pagina