laat de maar komen .. wat vervelend dat je lichaam niet meer werkt vorige maand 13 dagen later ongi en nu alweer 4 dagen en nog niets . vrijdag een test gedaan maar negatief .. nou laat ze dan maar komen en dat we toch nog leuk carnaval kunnen gaan vieren :x
sterkte hoop dat ze dan maar snel komen! Zit zelf ook te wachten, gewoonlijk 29 dagen, maar soms ook 32...zucht. Dan maar liever zo snel mogelijk he! Hou je haaks!
ja denk zelf dat het niet raak is heb geen klachten enzo .. maar ja deze maand vind ik het niet echt erg kan ik nog ff lekker gek doen met carnaval
Lijkt me erg verwarrend die onregelmatige cyclus. Ik ben zelf in afwachtig van de of niet....... Ben net met de pil gestopt begin van deze cyclus en hoop dat ik een beetje een regelmatig cyclus heb. Allemaal vage klachten gehad afgelopen maand. Ik heb nu ook zoiets van, laat of de maar komen deze week of eind van de week een positieve test. Het laatste zou wel heel mooi zijn, maar ik kan het gevoel van "laat de maar komen heel goed begrijpen...dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Succes ermee!
nou idd laat ze maar komen ik ben ook al een paar dagen overtijd en 2 negatieve testen verder dus voor mij mogen ze komen . Kunnen we weer verder als dit toch niets word. Ik hoop voor jullie toch positieve testen . liefs caroline
de zijn gister gekomen gelukkig maar op naar de volgende maand succes voor de dames die nog aan t wachten zijn