pff

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mexico, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ik heb vandaag echt een verschrikkelijke dag of ja eigenlijk is het deze week al de hele tijd. Ik heb tot nu toe een vrij fijne zwangerschap gehad maar nu komen echt "de kwaaltjes". Ik heb de hele zwangerschap nie kunnen genieten, gewoon omdat ik erg onzeker ben . Zoals maar een voorbeeld zondag helemaal in tranen omdat ik die kleine vo mijn gevoel te lang nie had gevoeld. En nu krijg ik vocht in mn voeten , alles doet pijn, mijn borsten lijken nu wel bakstenen zo pijnlijk :confused: zou ook nie weten hoe dat nu ineens komt. En ineens pas ik nergens meer in dacht dat ik het nog redelijk had gedaan 15 kilo maar nu lijk ik wel een zeekoe, pff wil nu echt die kleine en mijn oud vertrouwd vrouwelijk figuur terug. Hebben jullie dit ook zo tegen het einde of ben ik gewoon in een zeur/emo bui?

    xxx
     
  2. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    volgens mij krijg je zulke buien vanzelf aan het einde :)

    het word gewoon tijd dat je kindje geboren word langzaam aan :)

    tegen de tijd de bevallign begint ben je er meer dan klaar voor :)
     
  3. Niet meer actief

    Ik had het ook...

    Succes! Dit blijft nog wel een half jaar zo hahaha...
    (je emoties en je figuur dan)

    Enne maak je niet te druk om die 15 kilo! Wedden dat je die binnen 2 weken weer kwijt bent?
    (als de kleine er is)
     
  4. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ja ik ben nu ook helemaal klaar met alles en vind het nu echt tijd worden, moet er niet aan denken om er nog eens overheen te gaan bij die gedachten kan ik al gaan :cry: dat is wel heel erg. Maar ja we hebben het niet voor het zeggen helaas, en ik denk als die er is zal ik mijn buik weer missen maar dan heb ik het druk genoeg om verliefd te zijn om mijn kleine vent.

    xxx
     

Deel Deze Pagina