Pfff die tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nancydierengek, 13 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Wat een ellende die doorkomende tandjes bij een kindje.
    Onze kleine D heeft er op dit moment behoorlijk last van.
    Steeds koorts ervan, enorm veel kwijlen, steeds met ze handje in ze mond, overal op willen bijten, slechte eet lust, erg huilerig, onrustig slapen.

    Ik geef hem een zetpil steeds. Dan zakt zijn koorts wel weer snel. Maar komt dan ook steeds weer terug. Ik ben ook al met hem langs de arts geweest. Die heeft hem ook helemaal na gekeken. Die zegt uit zieken. En aankijken doorgaan met zetpil geven. En ik heb een soort gel gehad wat ik in ze mondje moet smeren wat de pijn verzacht.

    Ik ben nu een beetje een bezorgde moeder. Is ook mijn eerste kindje.
    Hebben jullie kindjes ook zo’n last van die doorkomende tandjes?
    En wat doen jullie daar verder aan?
     
  2. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Ik word helemaal gek van die tandjes haha. Hier nu vier snijtanden tegelijk. Lichte verhoging en ook nog is goed verkouden! Eet en drinkt slecht....Zetpil en detinox gebruiken we hier. Duurt nu al anderhalve week. Schiet niet op zo xD!
     
  3. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Klinkt vervelend, maar ook heel normaal hoor, dus maak je daar geen zorgen om! Wij gebruiken ook zetpil en dentinox (jij hebt waarschijnlijk chamodent, ook prima heb ik begrepen). En het bedhoofd omhoog zetten, dat haalt de druk van zijn hoofd, wil ook nog wel eens helpen.
     
  4. Mupje

    Mupje Actief lid

    20 mei 2019
    129
    6
    18
    Vrouw