pfff warm....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bliek, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi ik heb het met valgen gloeiend heet, zodra ook maar iets heel kleins doe, zoals het pakken van een vork ofzo dan breekt het zweet me uit... opvliegers (lijk ik nog wel wat jong voor) of ook weer een vaag symtoom? pffff zeg, hele toetsenbord drijft weg, ga m ff halen;)
     
  2. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ben je niet toevallig dan zwanger :) want ik had daar beide keren last van :) misschien is het gelukt! :D
     
  3. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    ow ik hoop het echt! maar kan pas over 7 dagen testen, en ben vrij bang voor een teleurstelling, maar alles voelt ernaar...

    Bedankt voor je reactie! en geniet van je zwangerschap :D
     
  4. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hoelang ben je al bezig als ik vragen mag? bij ons hebben de ovulatietesten goed geholpen bij het zwanger worden echt een uitvinding
     
  5. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Ben ongeveer 2 jaar geleden gestopt met de pil... zijn tussendoor errug druk geweest met huis bouwen en dergelijke dingen, dus we waren niet echt romatisch bezig, zeg maar, hebben elkaar nu sinds 2 maanden weer echt gevonden, dus in totaal (in het begin half jaar) en nu dan 2 maanden.... gelukkig zijn we wel uit die dip, want daar wordt je niet vrolijk van... Ik voel mijn eisprong errug goed en vloei ook enorm op moment van vruchtbaar zijn zeg maar, maar we wilden gewoon dat het wel spontaan zou gebeuren, tis heel welkom hoor, heel erg....

    en dit is jouw 2e, lekker hoor! Lijkt me helemaal geweldig! :D
     
  6. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow dan moet je toch ook al op zijn ervan vind het echt kut om het zo maar te noemen dat het bij sommige mensen zo lang duurt en bij ons zo snel ging...hoezo is dat niet bij iedereen :evil: maar ze zeggen als je er niet aan denkt gebeurd het spontaan :D en nu ja de verbouwing achter de rug hebt heb j geen stress meer aan je oofd en zal het binnekort raak zijn :D vooral omdat je het aanvoeld ik voelde me eisprong nooit :(

    De tweede is ook helemaal geweldig we willen er 3 maar de derde pas heel laat. Omdat ik zelf altijd een klein broertje of zusje wou lijkt me dat leuk als de kids wat ouder zijn en het echt kunnen mee maken.

    succes!
    Wel ff posten als het gelukt is he :D
     
  7. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hoi Bliek,
    Ik heb ook van die 'opvliegers'. Echt heel vervelend. Dacht dat het misschien aan het weer lag (zo benauwd laatste dagen) maar mijn vriend heeft nergens last van.
    Morgen mijn NOD dus ben benieuwd.
    Ik zal voor je duimen dat het bij jou raak is!
    Groetjes Dayenne
     
  8. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hmmm, hier had ik gister ook heel erg last van!
    Ik keek nog om me heen, want in de metro gutste het zweet uit me, maar iedereen zat heel rustig te zitten, niemand keek volgens mij zo benauwd als mij! ;)
     
  9. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    haha, ja ik dacht dus ook dat het aan het weer lag, maar idd niemand om me heen had er last van en het komt en t gaat weer, dus.... laten we maar heel hard hopen en duimen...

    dayenne, succes morgen, hoop t echt voor je

    lola, jij over 4 dagen
     
  10. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    dank je wel bliek!

    ik zal vast voor je gaan duimen
     
  11. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Haha, hier nog één. Net alleen naar boven gelopen en een was in de wasmachine gedaan... en ben hartstikke bezweet! Bah!
     
  12. over 8 dagen heb k mijn nod en sinds een paar dagen heb k daar ook last van. Gisteren lag k gewoon op de bank tv te kijken en had daar zo last van terwijl k niks deed ....

    spannende tijden weer hoor tijdens dat wachten

    k hoop dat het voor ons allen een goed teken is!

    Groetjes, Laura
     
  13. Jessy2403

    Jessy2403 Lid

    24 jun 2007
    67
    0
    0
    leerlingadministratrice/applicatiebeheer
    Winschoten
    Hey meiden,

    ik heb het de afgelopen drie dagen ook zettend warm. Het komt in golven opzetten. Was al bijna bang dat ik heeeeel erg vroeg in de overgang zou zitten omdat me mams dit nu ook heeft. Maar het ergste is het snachts.....vreselijke warme benen en voeten heb ik dan. Geen dekens over of niks en toch kleddernat van het zweet. Echt geen idee waar dit vandaan komt. Sinds vandaag er trouwens steken bij rechts in me onderbuik. Ook met vlagen en doen dan behoorlijk zeer. Eisprong misschien?

    [​IMG]
     
  14. chantilly

    chantilly Actief lid

    7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Ik heb het ook echt bloedheet !
    Oh man en dan vooral snachts...... tis soms net een zwembad.... een zwembed dus...!
    =D
     

Deel Deze Pagina