pffff de gouden kooi

Discussie in 'De lounge' gestart door acire, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acire

    acire Fanatiek lid

    Zo jammer dat programma.
    Het zou een spel moeten wezen.
    Maar het is gewoon allemaal nep.

    Vanavond op tv word Huub door Nadia geslagen in het gezicht.
    Dat wordt natuurlijk verzwegen door talpa en Huub krijg de opdracht te zeggen dat ze hem alleen heeft geduwd, ondanks dat heel zijn wang rood is.

    Nu zie ik net weer een filmpje waarin Jaap toegeeft dat hij een acteur is.
    Al die stomme acties van "terror" Jaap worden bedacht door talpa.
    En talpa die dan z.s.m. de streamers stop zet aan het einde van het filmje bewijst eigenlijk wel dat Jaap nu de waarheid spreekt.

    Zo gaan er nog wel meer verhalen rond.
    bijv. dat het al vast staat dat Brain weg moet.. afwachten maar dus.


    hier is trouwens het filmpje http://www.youtube.com/watch?v=tXX-GPUcPYU&eurl=http%3A%2F%2Fwaarvanakte%2Eeu%2Fwordpress%2F%3Fp%3D1464
     
  2. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb er nog nooit naar gekeken, ik kijk liever naar Big Brother.
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    :confused: STOM HOOR!
    Het moest een spel zijn...
     
  4. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Hmm, het word gelijk minder leuk om te kijken
     
  5. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hoi
    ik ben een groot fan van de gouden kooi en kijk heel vaak naar de streamers, wat ze helaas niet laten zien is dan natasia daarna duidelijk een discussie met jaap heb gehad dat hij niet moet doen alsof hij een acteur is omdat dat niet zo is. Hij baalt van zijn terrordaden en weet dat nederland hem altijd als terrorjaap of ransjaap blijft zien, hij heeft het nu al dagen over dat hij de nieuwe andre van duin wil worden maar dat kan zo niet. Hij wil zijn imago opschonen en dan is het makelijk om talpa die toch niet meer bestaat de schuld te geven.
    Op tv lopen ze behoorlijk achter, op dit moment is er geen terror meer tegen lieke en huub, dat is ook alweer voorbij, dus alles is weer oke. Op tv wordt het vaak ook dramatischer overgebracht dan het werkelijk was.

    groetjes
    conny
     
  6. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik vind het een stom en dom programma! :(
     
  7. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik word gek van dat geschreeuw en geruzie in dat programma. Zet hem altijd snel over op een ander kanaal!
     
  8. acire

    acire Fanatiek lid

    dat gedoe met huub en nadia heb ik ook op streamerbeelden gezien. en daar ook.. worden de streamers door talpa stopgezet..
    heel toevallig allemaal vind je niet?
    het klopt gewoon van geen kanten dit verhaal.
    ik snap dat je omdat je fan bent niet wilt zien dat het toch echt doorgestoken kaart is..
    maar hoeveel duidelijker moet het nog worden?
    en wat is nog wel waar? is dat gesprek tussen jaap en natasia niet gewoon iets dat in het script staat?

    in iedergeal ben ik e nou wel van overtuigd dat er sowieso vanalles niet goed zit.
     
  9. Carmen11

    Carmen11 Niet meer actief

    ik geloof niet dat het allemaal nep is...
    tenmiste ik hoop het niet!
    ik kijk elke avond! :D
     
  10. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lekker irritatietv dit

    en of het nou wel of niet echt is, daar ga ik me niet druk om maken. ik vind het leuk om te kijken en me te verbazen hoe laag mensen willen zinken voor geld of dat beetje roem
     
  11. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Amen :D
     
  12. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    er worden genoeg dingen "geregeld" vanuit achter.

    Maar sommige dingen gebeuren en zijn gewoon walgelijk om te zien.

    Ik kijk ook altijd de gouden kooi, en vaak ook ff via de streams, maar vandeweek was gewoon walgelijk, toen pakte de 3 dames Lieke om haar in het water te willen gooien maar ipv haar in het water te gooien, leek het wel een groepsaanranding waarbij letterlijk al haar kleren van het lijf werden gescheurd en hele plukken extensions op de bank en later op haar bed lagen...

    dat allemaal terwijl Huub werd vastgehouden door Jaap en dat Brian nog ff de kans kreeg zijn strot dicht te knijpen, wat overigens ok bij Lieke gebeurde...

    walgelijk om te zien helemaal toen je later de blauwe plekken van Lieke en Huub zag, en Natasia maar klagen dat Lieke haar gebeten had, ja wat moest ze dan...

    Nee bij het zien van dat krijg je spontaan de neiging het huis in te dringen en ze met zijn allen de koppen tegen elkaar te slaan.

    schandalig gewoon....

    de verontwaardiging was ook gigantisch groot bij iedereen dat ze overal tot in de 2e kamer aan toe mailtjes hebben verstuurd dat dit gewoon echt niet kon.

    maar ja het zal wel in de doofpot worden gestrooid en of het op tv uitgezonden zal worden wie weet :(



    http://www.youtube.com/watch?v=hZVq16KHLxs

    na 2,5 minuut begint de ellende.


    [url="http://goudenkooi.headliner.nl/item-160/lieke-moet-alweer-in-de-vijver-maar-het-loopt-flink-uit-de-hand/"]http://goudenkooi.headliner.nl/item-160 ... t-de-hand/
    [/url]

    bij deze veel dingen in slowmotion van het gebeuren maar de ellende begint bij deze pas na 9 minuten dus ff de balk doortrekken.
     
  13. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Goh, wat gezellig daar zeg !
     
  14. Marie26

    Marie26 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    IK vind het zo'n walgelijk programma, het gaat gewoon nergens over.
    Misschien een idee om deze mensen permanent in dit huis te laten, want als je het mij vraagt hebben ze toch geen enkele kans in de maatschappij!
     
  15. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
  16. nicole26

    nicole26 Niet meer actief


    Nou ik zie dat brian huub een flinke kopstoot geeft op het einde van dit filmpje :confused:
     
  17. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Who na het zien van dat filmpje gaat het wle heel erg ver.

    Vraag me wel vaker af waarom ze niet ingrijpen want geloof echt dat het daar een keer goed mis gaat
     
  18. Niet meer actief


    Ja ik kreeg er ook een heel naar gevoel bij en snap niet dat er mensen bestaan die aan zulke dingen meewerken :(
     
  19. sim

    sim Niet meer actief

    kijk er altijd naar! smeuig!

    als het echt is, heb ik net zoiets als met temptation island, ze doen het zichzelf aan, ze kunnen gaan wanneer ze willen, en of het nou nep is of echt, ik kijk er graag naar. :D
     

Deel Deze Pagina