pffff de gouden kooi

Discussie in 'De lounge' gestart door acire, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ach tis net een groot toneelstuk,
    nu weer willen ze zogenaamd op natasia stemmen, nou dat staat al in het script volgens mij, ze wil al een poosje weg, en op deze manier raakt ze dr centjes niet kwijt ;)

    en dan die losgeslagen sexmaniac, pfffff 19 jaar, het zal je dochter maar zijn, totaal geen eigen waarde, laat zich aan alle kanten maar gebruiken om in de aandacht te staan, dat kind heft geen benul wat er allemaal over haar geschreven wordt, denkt dat ze helemaal je van het is ,......
    die brian, alsof dat mr beautiful is, dat ze daar zo aan blijft plakken,..

    brrrrrrrrrrrrrrrrr gelukkig is het een spel, maar wat een mafkezen bij elkaar zeg,...

    en wat als de kooi is afgelopen? hoe lang zullen ze hier nog last van gaan ondervinden?
     
  2. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Laat je even weten welke aflevering dat is... ;) :)
     
  3. jeslin

    jeslin Actief lid

    19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Tja ik kijk ook, maar moet zeggen dat ik ook onder het kijken nogal opgefokt raak en dan denk ik van mag dit allemaal zomaar.
    Wij leren onze kinderen dat ze niet mogen schelden en pesten en wat doen hun daar niets anders.
    Ze zeggen wel dat je anders word als je opgesloten zit maar ze krijgen toch ook weer zat mogelijkheden om naar buiten te gaan en mensen uit te nodigen.
    En inderdaad die amanda,zou ze nou echt niet aan haar ouders denken en hoe straks in het leven staat buiten de kooi,of was ze zo al ik denk dan van ze is nog zo jong waar moet dat heen,als ze een dochter van mij zou zijn dan trok ik ze bij der haren dat huis uit.
    En dan Natasia is dat nu een voorbeeld voor haar kinderen,zou ze daar bij nadenken dat haar kinderen dit programma ook zien,ze wil er toch als betere moeder uitkomen,nou nee dat echt niet.
    En dan jaap ik heb niet gehoord dat hij toe heeft gegeven een acteur te zijn wel dat talpa hem opdrachten geeft om terror uit te voeren omdat het volgens talpa kijk cijfers oplevert,en nu kost hem het geld nou als dit waar is maakte ik daar ff werk van.
    En Nadia die heeft spijt dat ze zich heeft verlaagt tot hun niveau en geeft dit ook toe normaal zo niet te doen ik ben benieuwd of ze het nog eens doet.
    Mijn dochter heeft nu vakantie (is 4) en dus rond 20.00 uur nog wakker maar het komt niet meer op als ze wakker is want dit is echt niet bestemd voor kleine kinderen.
    Ik weet niet of ik het blijf kijken eerst ook maar eens zien of sbs 6 het wel wil over nemen en er dan meschien iets veranderdt,want die geld boetes maakt hun niks uit volgens mij ze gaan gewoon door.
    Groetjes jeslin
     
  4. sim

    sim Niet meer actief

    het is inderdaad niks voor kinderen, maar die moeten er ook niet naar kijken.

    ik vind dit gewoon net zoiets als temptation island, sensatietv, mijn man kijkt daar bijv niet naar omdat hij zich er kwaad om kan maken, dit begint nu ook wel leuk te vinden. ik ben nog steeds van mening dat ze weten waar ze instappen.

    misschien wordt het te vaak met big brother vergeleken, waardoor mensen er zo tegen aan kijken nu..
     
  5. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat betrefd het tijdstip waarop het uitgezonden word, dat vind ik belachelijk. ik vind dat het zeker naar een uur of 10 in de avond verschoven moet worden
     
  6. Marjolein1978

    1 mrt 2007
    36
    0
    0
    Ik heb enkele maanden geleden hier al een balletje opgegooid dat het acteerwerk was, maar daar wilden de meesten toch niets van weten?
    Een beetje sensatietv is leuk, maar dit gaat zelfs voor mijn man te ver (en dat zegt een boel). We kijken ook al enkele weken niet meer, nu ik die filmpjes zie van Jaap en van Huub die Lieke verdedigd kan ik alleen maar bij mezelf denken:

    In wat voor een land leven we in hemelsnaam dat dit zomaar kan, alle Nederlandse wetten en regeltjes omzeilend (en er zíjn een hoop regeltjes), het 'goede' voorbeeld geven aan de Nederlandse kijkers.....

    Geen wonder dat er steeds meer mensen zijn die het geen ene #$% kan schelen of er naast hem op straat een zwerver in elkaar wordt geschopt of een oude man uit de tram wordt geduwd. Geen wonder dat die keurige Nederlandse wetgeving met meneer Balkenende aan kop maar niet snappen waarom de maatschappij zo aan het verloederen is. Laat ze eerst eens hand in eigen boezem steken en dit soort walgelijke televisie verbieden of tenminste verplaatsen naar een later tijdstip.....
     
  7. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik kijk al nooit naar dit programma.. Vind het een verschrikking!
    Ik lees wel eens wat op internet en dan denk ik bijmezelf: Wat voor mensen vinden dit nou leuke tv?
    Het duurt een eeuwigheid het is in scene gezet en er komt niks zinnigs uit die mensen.
    Er zit geen verhaal in, geen lijn.. elke keer is het weer iemand anders die dingen uitvreet.. Pffff vind het domme tv, wil ik vooral mijn tijd niet aan besteden..
     
  8. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Gewoon...seriemordenaars net als ik..;)
     
  9. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    miss schreeuwlelijk is eindelijk naar huis :)
     
  10. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    jaaa unaniem eruit gestemd..
     
  11. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    maar uh was ook zo opgezet hoor ;)

    big fakeshow
     
  12. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik zit elke avond voor de tv en zie ik het om 8 uur niet ga ik voor de herhaling zitten, hier wordt dus geen aflevering overgeslagen.

    ik vind het fijn dat jaap nu zo vernaderd is sinds hij smoor verliefd is op nadia, dit scheeld veel elende.

    wat betreft lieke en huup "boontje komt om z'n loontje". hun eerst 3 tegen 1 en nu allemaal op hun en zwaar terecht. lieke moest ik al niet toen ze nog deed schoonmaken en ja huup is maar een zielig hoopje elende en verdient die 1 miljoen gewoon niet.
     
  13. sim

    sim Niet meer actief

    maar wat ik niet helemaal snap, nu wordt er iemand weggestemd, kan die dan niet meer winnen? hoe werkt dit eigenlijk?
     
  14. Chelsea

    Chelsea Bekend lid

    6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ja joh, kunnen eindelijk mijn trommelvliezen een beetje tot rust komen :D
     
  15. Iris1977

    Iris1977 Actief lid

    20 jul 2007
    194
    0
    0
    Administratief medewerkster / secretaresse
    Apeldoorn
    Ik vind het ook een stom en dom programma. Vreselijk gewoon! Toen ik Jensen keek en hij wat van die figuren op de bank had lieten ze stukjes zien uit dat huis. Bah, daar hoef ik niet eens stukje van het programma zelf voor te zien. Big Brother vond ik een serie ook wel leuk van. Dit is gewoon aso gedrag. En wat die Natasia (las het net op nu.nl) betreft ik vind het achterlijk en vreselijk dat ze haar kinderen voor zo;n programma achterlaat. Maragoed, dat is mijn mening.
     
  16. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Dus Natassia is er uit... gelukkig!
    Wat 'n irritant k*twijf was dat, zeg...!
    Ben blij... al vind ik het elke keer weer waardeloos als ik 't gezien heb, 't komt om dezelfde tijd als gtst, dus ik kijk dan toch...
    Maar eigenlijk is 't te belachelijk voor woorden...

    Gr Niki
     
  17. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Natassia zou het met haar nog geen uur uithouden
    Iemand die zo voor me staat te scheeuwen die snoer ik heel snel de mond gek wijf bah.

    En een mega goed voorbeeld voor de kids
     
  18. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo

    Ja, dat vraag ik me ook altijd af als ze zo tekeer aan 't gaan is.... wat moeten die kinderen wel niet van haar denken, laat staan wat ze op school allemaal naar hun hoofden geslingerd zullen krijgen... arme kinderen, toch...?
     
  19. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Als ik het niet vergeet, kijk ik het.
    Ik vind het een heel vermakelijk programma.
    Zooo banaal, niet normaal! :)
     
  20. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Heerlijk heh!

    Ik moet daarna altijd mijn gezicht weer uit de plooi trekken van een half uur stomverbaast tv kijken.
     

Deel Deze Pagina