ha dames, wie van jullie herkent dit?? ben gewoon niet vooruit te branden zeg,mijn hele lichaam is echt zo ontzettend moe,wil vanalles doen,maar krijg niks uit handen. slaap de laatste tijd ook erg slecht door het plassen,en de pijn van de BI,dus dat zal er wel mee te maken heben. was gister bij vk,en verder was alles goed met de beeb en mij. de kleine lag zelfs al mooi in de bekken..... sorry voor mijn gezeur hoor,maar heb het echt even gehad nu.... wat kan ik hier tegen doen??? mijn hoofd zit vol met vanalles wat nog moet gebeuren,kan daardoor weinig rust nemen.....
heel herkenbaar! ik ben vandaag ook zo moe terwijl ik van alles zou willen doen, maar ben maar gewoon op de bank gaan liggen en later in bed want er komt niks uit me vingers. ik heb ook pijn met lopen sinds vanmorgen maar weet niet zeker of dit mijn bekken zijn. en pijn in me linkerborst.
jemig meid... sterkte als je zo moe bent..misschien toch maar proberen wat meer rust en regelmaat toe passen bij jezelf?! ik ben eigenlijk nooit zo moe geweest, maar dat is wel moeilijk lijkt mij...vooral als je hoofd nog zooo vol zit!
Ach pinter wat rot dat je zo moe bent, maar af en toe rust nemen (overdag!) is echt belangrijk. Al ga je maar 20 minuten met de benen omhoog en je ogen dicht even ' chillen' . Hopelijk gaat je dat lukken want dat zal je echt helpen! sterkte
Hoi Pinter, erg herkenbaar hoor wat je schrijft. Hier ook ernstige vermoeidheid. Ik slaap sinds week 5 ofzo al vreselijk slecht. Ik wordt gemiddeld 3-6 keer per nacht wakker en vaak lig ik dan ook nog even wakker, met uitschieters van 3-5 uur wakker liggen. Ik moet ook overdag rust nemen, dat scheelt voor mij heel veel. Als ik 's middags "even" op de bank ga liggen, slaap ik al gauw 2 uurtjes, soms langer. En met alle dingen die je nog moet doen, ik zat supergestressed, maar ik heb me er eerst maar bij neergelegd dat ik zelf nagenoeg niets meer kan doen dan wat dagelijkse dingen en alles wat dan wel kan, is mooi meegenomen. Het lijkt wat vaag advies, maar ik heb er in mijn hoofd veel rust door gekregen. Het heeft alleen een paar weken geduurd voor ik zover was hoor, dat ging niet van de ene op de andere dag Succes!
hallo, hier nog een! Ik vind het jammer voor jullie maar ben zo blij dat ik niet de enige ben! Het is echt extreem, 's ochtends gaat het nog wel maar 's middags zak ik helemaal in, niet echt handig als je moet werken....of als er nog twee actieve kindertjes rond lopen te springen! Nou, ik hoop dat het net als de vorige keren beter gaat na 15 weken.
regelmaat probeer ik er in te houden. sta elke ochtend om 8 uur op,als mijn vriend gaat werken,en ga s'avonds ook normale tijd naar bed. in de ochtend ben ik al niet vooruit te branden,val van de ene hoek in de andere.......... misschien moet ik toch proberen om voor mezelf wat meer rust te nemen,maar heb dan een schuldgevoel dat er nog vanalles moet gebeuren,en ik lig maar wat te liggen.