Ow Joyce dat is zo herkenbaar. Ik ben ook blij, maar ondertussen denk ik ook: waarom jij wel meteen en ik niet, enz. maar ik ben echt blij te lezen dat jullie hier allemaal last van hebben. Denk soms echt wel eens dat ik me aanstel.
Sorry Hope , maar als je zolang bezig bent als wij dan is dat echt geen aanstellen meer En ik vind ook dat wij alle recht hebben om het allemaal heeeeeel oneerlijk te vinden . Kijk , ik ben nu al 13 rondes bezig en ronde 14 diend zich al bijna aan Voor de oudste ook 2 jaar aan de klus geweest .... En jij dan , eerst een hele tijd bezig , dan mk en dan weer lang bezig Nee , wij MOGEN zeuren vind ik Groetjes Joyce
Hey Emotje Met jou alles goed : Ik schiet er toch wel wat mee op om af en toe eens ff lekker te zeuren en te janken en te schelden hoor Ja , ik voel me er toch ( al is het slechts tijdelijk ) wel enigszinds wat opgelucht onder als ik lekker heb lopen tieren Al moet ik toegeven dat 9 van de 10 x mijn mannetje het haasje is dan Die arme vent van me heeft het zwaar op het moment met me Groetjes Joyce
Whahah...het mag ook zeker wel... Maar tieren en langdurig klagen is natuurlijk wel een verschil! Ik scheld ook zo af en toe iemand (lees echtgenoot) de huid vol...whahaha Offtopic: Met Elmo'tje gaat het goed! Wacht op de duiveltjes en begint 1 feb. te spuiten voor een nieuwe IVF ICSI!
@ Joyce, idd, goed gesproken. WIJ zij nu idd aan de beurt. En dat zeuren en klagen heb ik vooral tijdesn mijn ongi, als we er dan weer tegenaan gaan, dan komt er weer een beetje moed bij me kijken. Jamer dat dit dan maar van korte duur is. @Elmo, ik vindt jou optimisme echt geweldig. Ik sta er iedere keer van te kijken hoe jij dat doet!, knap hoor. Veel succes met alles.
Gelukkig duurd dat zeuren bij mij nooit lang En idd ook meestal als mn ongi doorbreekt , dan kan hubbie beter uit de buurd blijven Hehe , heb dan de neiging hem de schuld te geven , wat natuurlijk klinkklare onzin is Mja , hij begrijpt het gelukkig wel .... En ja , ik vind jou enthousiasme en optimistme ook helemaal geweldig Elmo Ik vind het zo knap dat je dat kunt he . Ondanks dat je zelf ook nie makkelijk hebt nu blijf je positief Altijd een opbeurend woord voor een ander . Helemaal top en hartstikke bedankt Zouden allemaal zo moeten reageren eigenlijk maar is moeilijk Groetjes Joyce
Na zoveel teleurstellingen wordt je harder ofzo denk ik...weet ook niet wat het is! Je moet jezelf op de been houden...een ander kan dat niet voor je doen. Succes meid!
Ik zou soms willen dat ik anders in elkaar stak. Ik ben zo`n emotioneel type en zo`n open boek en soms komt dat ten nadele van mezelf. ook heb ik de neiging om dingen negetief te zien, ben geen echte optimist. maarja, dat is nu eenmaal een karaktertrek, ik probeer soms wel eens wat te veranderen, maar dat lukt niet altijd. En idd, Elmo, ik wil jou ook bedanken. lief hoor steeds die opbeurende woorden. Maar Joyce, wij doen het ook zo slecht nog niet. we hebben de beste adviezen voor anderen, maar voor ons zelf slaan we ze in de wind, toch?
Tja , ik doe mijn best om idd andere te helpen waar ik kan .... En idd die zelfde adviesen sla ik zelf in de wind hahahaha . Mja , als je al zolang bezig bent als wij dan heb je ook geen zin meer om je overal aan te houden denk ik Ik tenminste niet Dus nee , zo slecht doen wij het eigenlijk nog niet Groetjes Joyce
Dat open boek en emotionele ken ik ook hoor Iedereen denkt altijd dat ik zo'n open boek ben...ik praat heeeeel veeeeeel maar zeg heel weinig (vooral over mijzelf). Daardoor denken mensen mij heel goed te kennen (laat ze ook lekker in die waan) maar eigenlijk slaan ze de plank finaal mis Dat emotionele zit daar aan vast natuurlijk! Tranen met tuiten..soms om de gekste dingen (als de olie op is en ik in boter MOET bakken bijvoorbeeld). Ik kan uren snotteren...in mijn eentje. Manlief kent me wel en hoort aan mijn stem al hoe laat het is. We knuffelen er dan vaak stevig op los. De dingen zijn niet altijd wat ze lijken maar positief ben ik wel...heb gewoon het gevoel dat ik niet anders kan. Ik denk gewoon niet dat ik een goed embryo moet verspillen aan negatieve gedachtes...toch? Ik denk dat je het jezelf wel een beetje aan kan leren...vraag je partner je erbij te helpen. Ik doe vaak ook 1x per dag bewust iets goed voor een ander...ik wijk nu wel heel erg uit....maar zo kan je ook elke dag iets positiefs noemen of opschrijven...moet je dan eens zien wat er voor een wereld voor je opengaat
hey Elmo, je hebt gelijk. Wel lachen van die boter, maar echt herkenbaar. Was zo even met mijn moeder even de stad in en daar geniet ik dan wel van, en dan denk ik ook: wat heb ik het eigenlijk goed. Maar heb soms de neiging om te verdrinken in zelfmedelijden. maar ach, we doen ons best.
Nou Elmo , ik ben niet negatief maar zo positief als jij .... nee dat ook niet . Tuurlijk doe ik ook elke dag iets goeds ( voor een ander ) , maar eigen gedachtes vliegen dan even goed toch door het hoofdje ... Ik weet best dat het voor ons ook vast wel een keertje gaat lukken om nog een beebje te fabriceren . Maar die tijd werkt niet erg mee en op den duur word dat toch wel vervelend . Vooral als je steeds geconfronteerd word met andere zwangere en dan met name die gene die het eigenlijk helemaal niet willen Al kan ik niet helemaal begrijpen waarom iemand dat niet zou willen , maar ben dan ook echt een grote kindervriend(in) Toch probeer ik idd ook elke dag iets positiefs uit mijn dag te halen . Mijn mannetje begrijpt mij en troost me , ook als ik niet huil . Hij ziet het gewoon op de een of andere manier aan me ( en ik maar denken dat ik een goed actrice ben ... ahum) . En voor mij is dat genoeg , laat niet graag aan de buitenwereld zien wat ik voel . Ook mijn mannetje moet vaak gissen hoor , maar hij kent me gelukkig door en door .... Groetjes Joyce
Nou, dan zijn jullie er inderdaad wel goed mee bezig Iedereen in de MMM en ertegenaan heeft zijn verdriet en dat mag ook. Op de een of andere manier willen we niet altijd dat een ander die ziet...terwijl we zo soms verkeerde signalen afgeven. Er zijn echt mensen in onze omgeving die denken dat je "even" IVF doet....dat is dan weer de keerzijde van nuchter en positief gedrag Tis ook nooit goed he hihihihihihi We hebben hier elkaar en beuren elkaar op, das toch mooi, of niet dan!
Dat is zeer zeker mooi Voeld geweldig om toch je verhaal kwijt te kunnen , je gevoelens te uiten enz enz . Als je er even doorheen zit dan is er altijd wel iemand die even een spreekwoordelijke arm om je heen slaat En dat is een fantastisch gevoel Ook zo fijn dat je hier niet de enige bent .... Er zijn er zoveel meer die met het zelfde zitten en dus zo herkenbaar allemaal Je deeld hier gewoon alles ... Groetjes Joyce
Owkee...dit was dan je topci ZOMAAR...sorry...we hebben hem een beetje volgekalkt.... Ach, misschien heb je er zelf ook nog wel wat aan
dan wil ik nu graag een spreekwoordelijke arm om jullie beide slaan, want jullie hebben echt een knuffel verdiend. Wat zijn we weer lief voor elkaar. hihi