Piek gehad?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BJlover, 8 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BJlover

    BJlover Fanatiek lid

    6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Mijn ovulatie testen worden volgens mij nooit donker.

    De testen lopen van 3 t/m 7 augustus. Nr 4 is van 6 augustus in de ochtend en nr 5 van 6 augustus in de avond.

    Heb ik een piek gehad?
     
  2. Teddie86

    Teddie86 Niet meer actief

    Nee er zit nog geen positieve test tussen. Ik zou nog even doortesten en bij voorkeur twee keer per dag vanaf nu en niet met de eerste urine van de dag. Deze testen kunnen echt uit het niets knallen, kijk maar:
     
  3. duxi

    duxi Bekend lid

    9 mei 2016
    776
    2
    18
    Nee je hebt je piek nog niet gehad. Deze testen knallen wel echt als je, je piek hebt gehad.
     
  4. BJlover

    BJlover Fanatiek lid

    6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    De test van vanmorgen was nog lichter dan de onderste.
     
  5. duxi

    duxi Bekend lid

    9 mei 2016
    776
    2
    18
    Soms kunnen ovulatie testen schommelen. Ze zijn dan wat lichter en de ene keer wat donkerder. Ik zou nog gewoon even doortesten.
     
  6. Teddie86

    Teddie86 Niet meer actief

    Ja die schommeling in kleur kan te maken hebben met hoe geconcentreerd (of niet) je urine op dat moment is. Deze testen knallen echt wel.

    Heb je je piek al wel eens eerder gevonden middels testen? Ik kwam er met testen namelijk achter dat mijn piek later is dan ik altijd had gedacht op basis van de cycluslengte. Ik heb namelijk een korte LH van ongeveer 10 dgn ipv de "standaard" 14. Misschien is dat bij jou ook het geval en moet je piek dus gewoon nog komen!

    Op welke CD zit je nu? En hoe lang is je cyclus normaal? Ben je al lang van de anticonceptie af want dat kan je cyclus ook in de war schoppen...
     
  7. BJlover

    BJlover Fanatiek lid

    6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ik heb nog nooit een echte knaltest gehad. Ook toen ik zwanger wilde worden van mijn eerste 2 kinderen.
    1 juli is mijn spiraal eruit gehaald en sindsdien heb ik een cyclus van 25 en een cyclus van 27 gehad.
     

Deel Deze Pagina