Piek gemist?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door novemberzes, 23 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Hoi!
    Ik test nu al vanaf vorige week zondag, maar heb nog steeds geen piek gevonden.
    Gisterenochtend/begin middag wel een wat donkerdere streep gehad, maar die van vandaag is al lichter.
    Piek gemist? Ik krijg geen piek?
    Wie kan me helpen..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Test je dezelfde tijd en drink je niet voordat je de test doet?
    Ik zou nog even doortesten, ik had afgelopen cyclus hetzelfde, en toen 2 dagen een vette knaller.
    Op welke cd zit je en welke dag verwacht je je ei? (Heb je een regelmatige cyclus?)
     
  3. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Dit is mijn eerste menstruatie na de borstvoeding dus heb nog helemaal geen regelmatig cyclus, vandaar de ovulatietesten..
    Ik ben 7 februari voor het eerst ongesteld geworden.
     
  4. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik zie hier nog geen test tussen zitten die ook maar een klein beetje in de buurt komt van een positieve test. Zou dus zeker nog even door blijven testen. Je cyclus heeft nog even tijd nodig om weer goed op gang te komen.
     
    novemberzes vindt dit leuk.
  5. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.455
    1.505
    113
    Vrouw
    Dan inderdaad eens met @Sylva
    Gewoon door blijven testen, kunnne niets anders dan afwachten jammer genoeg..
     
    novemberzes vindt dit leuk.
  6. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik het gewoon zo laat en me er niet te veel mee bezig houdt.
    De testen wilde ik gebruiken om een beetje een beeld te krijgen van mijn cyclus. Ik verwacht geen wonderen en wil me nu nog niet bezig houden met ovulatietesten eigenlijk... Maar kan ook niet stoppen met testen gaha
     
  7. Lunaaa

    Lunaaa Actief lid

    15 feb 2020
    207
    86
    28
    Vrouw
    Zijn dit de gewone van 2besure of de extra gevoelige? Bij de extra gevoelige had ik altijd echt een vette knaller wat wel 2 dagen aanhield. Afgelopen ronde een x de gewone gedaan en die was echt maar 1 x positief en dezelfde dag nog weer negatief. Dus mijn ervaring met de gewone is dat je de piek sneller mist.
    1e foto piek met de extra gevoelige en 2e foto de piek met de normale. Vond het een groot verschil!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Dit zijn de gewone zie ik net. Zijn die die echt zo anders?
     
  9. Lunaaa

    Lunaaa Actief lid

    15 feb 2020
    207
    86
    28
    Vrouw
    Ja naja qua hoeveelheid lh wat ze opsporen wel! De extra gevoelige zijn 10miu!
    Dus die knallen veel meer als ze positief zijn! En de gewone die worden bij mij wel positief maar niet zo knal als de gevoelige
     
  10. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Oh wow! Ik heb vandaag helemaal geen tijd gehad om te testen dus wil eigenlijk straks even testen. Heeft dat zin denk je?
    Ik ga dan niks drinken.
     
  11. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    De test van nu is bijna wit.. Ik snap er niks van
     
  12. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Heb even de datum erbij gezet. Vind dit zo gek.. Heb toch t idee dat ik gisteren mijn piek al gehad zou kunnen hebben zonder het door te hebben.
    Afgelopen maand waren beide streepjes suuuper donker.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    LH schommelt gedurende je hele cyclus wat betekent dat je eigenlijk altijd een vaag streepje zal hebben. Je test van de 22e om 10.00 uur is wellicht iets donkerder dan de rest, maar zit bij lange na niet in de buurt van een positieve test. Ook al zou je een korte piek hebben gehad, dan had hier echt een veel donkere test tussen gezeten. Mijn advies blijft om door te blijven testen en over te gaan op twee keer per dag als je een streepje hebt die tegen het positieve aanzit. Hoop dat je je piek snel vindt!
     
    novemberzes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina