Pijn aan 1 kant (buitenbaarmoederlijke zwangerschap?)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AniS, 10 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AniS

    AniS Actief lid

    26 sep 2018
    480
    345
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,
    Ik ben heel pril zwanger maar heb zoveel last van pijn aan mijn rechterzij ter hoogte van mijn eileider.

    zelfs stappen of op de rechterzij slapen doet veel zeer. Ik heb geen bloedverlies, geen misselijkheid. Wel lage rugpijn en mega veel pijn aan mn rechterkant.

    via google kom je op vanalles uit mr gezien de pijn aan 1 kant is kom ik op buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit?

    iemand ervaringen, iemand die me gerust kan stellen?
     
  2. Mommysince13

    Mommysince13 VIP lid

    7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Ik heb het ook gehad en bij mij was het groeipijn, je baarmoeder zit vast aan 'banden' en doordat je zwanger bent gaat je baarmoeder groeien en door de progesteron verslappen je spieren en banden dit kan voor pijnscheuten zorgen in je banden. Het kan zijn dat het aan 1 kant zit omdat een persoon nooit helemaal recht staat of zit waardoor er ongemerkt meer druk aan die kant ontstaat

    Echter kan je niet meer doen dan afwachten, je bent nog heel pril dus de locatie van de zwangerschap is nog niet te zien op een echo

    Ik heb op den duur zelfs op m'n kop gekregen van de verloskundige omdat ik te veel op google opzocht, daar komen vaak alleen de rampscenario's naar boven dus beter niet meer googlen ;)
     
    AniS vindt dit leuk.
  3. 19Summer87

    19Summer87 Actief lid

    12 apr 2021
    308
    192
    43
    Vrouw
    Ik heb dit in het begin ook gehad, niet continu maar meer een soort steken aan 1 kant, kon ook niet goed op mn zij liggen.
    En idd ook lage rugpijn. Maar op de echo bleek alles gewoon goed te zijn :)
    Idd beter niet googelen..makkelijker gezegd dan gedaan I know ;)
     
    AniS vindt dit leuk.
  4. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb hetzelfde nu maar dan links. Herken je zorgen. Volgens de dames in een ander topic moest ik me geen zorgen maken. Het blijft afwachten en hopen dat het goed gaat. We hebben er hoe dan ook geen invloed op (lekker nuchter uit het verstand gezegd). Maar je gevoel roept wel wat anders…
     
    AniS vindt dit leuk.
  5. AniS

    AniS Actief lid

    26 sep 2018
    480
    345
    63
    Vrouw
    Ik wil hier nog even op reageren.

    3 dagen na mijn post was alle pijn weg.
    Nu heb ik eigenlijk helemaal niks van krampjes of steekjes of eender welke pijn.

    alleen veel plassen en constant honger.

    morgen ben ik 5 weken en ga voor de laatste keer een testje doen… 7 december is mijn eerste echo. Ben dus heel benieuwd!!
     
    DangerBlonde vindt dit leuk.
  6. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.759
    1.342
    113
    Vrouw
    Voor jou niet meer relevant maar wellicht voor iemand die dezelfde klachten heeft:

    Ik heb dit ook gehad, heel duidelijk op 1 plek rechts, pijn bij bepaalde bewegingen, niezen etc. Bij mij was het een cyste die was ontstaan uit het eiblaasje waar m’n ei was gesprongen. Was 5cm groot en gevoelig.

    De pijn is na enkele weken verdwenen en met de 20 weken echo was de cyste niet meer te zien. Ik begreep dat dit vaak voorkomt.

    maar alsnog bij pijn en zorgen beter keer teveel bellen dan te weinig natuurlijk :)
     

Deel Deze Pagina