Pijn bij het vrijen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missym, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hee Dames,

    Wij gaan voor een derde, ik heb het al 2x mogen ervaren, maar ik lijk wel een newbie op het gebied van zwanger raken...

    Ik weet echt niks meer van de vorige 2 zwangerschappen, symptonen etc...

    We zitten in de eerste ronde, ik weet niet hoelang mijn cyclus is, maar mij staat bij dat ik altijd vrije lange cyclussen had van 30/33 dagen (dat kan ook anders zijn, want ik weet t gewoon niet en ik was vrij snel zwanger bij nummer 1 en 2..).

    Maar goed - volgens mij was ik rond de 19e/20e vruchtbaar. Goed, we klussen er flink op los, maar vanmorgen had ik ineens pijn bij het vrijen, dat overkomt mij echt nooit...

    En nu blijft t een zeurderige pijn, links onderin, het gaat wel langszaam weg.

    Is dit een symptoon van zwangerschap? Ontpillen? Misschien een buitenbaarmoedelijke zwangerschap?
    :(
     
  2. Leen82

    Leen82 Fanatiek lid

    8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hmm, ik heb vaker pijn rond mijn vruchtbare periode. Heb voorheen Clomid gebruikt, dus kunnen eitjes nogal eens doorgroeien tot een behoorlijke afmeting. Misschien hangt het daarmee samen. Ik denk niet meteen een BBM.
    Maar heb je al getest? Dan weet je sowieso al meer natuurlijk.
     
  3. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat moet ik testen?

    4 december was mijn eerste dag laatste menstruatie, kan t nog ovulatie zijn dan?
     
  4. Zwangnie

    Zwangnie Bekend lid

    25 jul 2013
    731
    0
    0
    Kortgeleden een BBZ gehad, maar had geen last bij het vrijen. Ik had continu een zeurende pijn, dus niet specifiek op dat moment.

    Het lastige is dat je idd zwanger kunt zijn, maar kan ook niet. Ben bang dat je moet afwachten... of wanneer je er echt veel last van hebt even naar de huisarts. Wellicht heb je een gekantelde baarmoeder, die is zo weer terug gezet.

    Succes!
     
  5. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Pfff voel me weer net zo onzeker als de eerste x.

    Idd even afwachten, misschien de 30ste testen..
     
  6. Imane3

    Imane3 Nieuw lid

    22 nov 2013
    4
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb net een cyste gehad. Dat was ook een vervelend gevoel en voelde me extreem moe. Dokter zei dat er niks aan de hand was , had mijn bloed laten trekken. Maar ben toch nr mijn gynecoloog geweest en had een cyste van 4 cm zitten.

    Moest 10 dagen lutenyl en voel me al veel beter. Nu nog mijn regels en daarna kan ik eindelijk opnieuw beginnen :))

    Wens iedereen een positieve test toe en een gezinde zwangerschap :)

    Groetjes
     
  7. Meiske80

    Meiske80 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    3.319
    6
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Toen ik zwanger was van mijn 1e en bij mijn eerste vroege mk had ik dit ook als vroeg zwangerschapsteken... ;)
     
  8. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Ik herken het wel van een zwschap... Toen had ik ook wat minder fijne sex. Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was.

    Maar heb ook vaker minder fijne sex gehad tijdens een eisprong
     
  9. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik had het volgens mij ook bij de 1e en 2e, alleen weet ik het niet zeker meer.

    Naja, we gaan de 31ste denk ik testen...
     
  10. lovejoy

    lovejoy Lid

    13 feb 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    misschien een gesprongen eitje?
    was bij mij ook vaak pijnlijker als de rest vd maand.
    ik duim voor je...
     
  11. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Vanmorgen deed t ook weer pijn.. En ik voel van alles...

    Toch afwachten..
     
  12. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Innesteling zou ook nog kunnen ;)
     

Deel Deze Pagina