Pijn bij innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Preitjuh90, 21 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.568
    961
    113
    Vrouw
    #1 Preitjuh90, 21 feb 2020
    Laatst bewerkt: 21 feb 2020
    Hallo allemaal!
    Ik ben nieuw hier :) ik lees eea over pijn bij de innesteling..echter kan ik nergens vinden waar je die pijn kunt voelen. Ik heb nu een zeurend gevoel rechtsonder, en grove 10 cm boven mn lies. Niet echt de plek waar een baarmoeder zich bevind?? Mijn eisprong is zondag/maandag geweest.
    Overigens gister flinke buikgriep gehad (diarree) en vandaag nog erg misselijk (zonder overgeven). Ik weet dat dit ook n symptoom kan zijn...maar zou erg snel na de eisprong zijn, toch?
    Groetjes
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.562
    113
    Vrouw
    Als je eisprong zondag/maandag is geweest (heb je ovulatietesten gebruikt of getempt?) heb je meestal nog geen innesteling gehad. Gemiddeld is dit op dag 8/9 na eispong. De symptomen welke je ervaart zullen of van je griepje zijn of van het progesteron hormoon welke vrij komt na je eispong (deze geven helaas dezelfde symptomen als een zwangerschap). 9 van de 10 vrouwen voelen geen innesteling. Dit kan ook heel goed 's nachts zijn namelijk en daarbij hoef je het niet altijd te voelen. Een innesteling voelt vaak als een korte felle steek en dit is uiteraard in je baarmoeder.
     
  3. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.568
    961
    113
    Vrouw
    Dankje voor je reactie. Duidelijk! Dan is het nog even spannend tot volgende week :)
     
  4. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Zo heb ik het ook ervaren! Beide keren een korte felle steek ineens. Kende dit ook niet vanuit mijn cyclus ofzo. Gok dat dit beide keren de innesteling is geweest. Testte de dag daarna heel vaag positief.
     
  5. Guusje92

    Guusje92 Lid

    16 feb 2019
    62
    27
    18
    Vrouw
    Pedagogiek
    Hi,
    Ik had 5 dagen voor mijn NOD, heftige menstruatie buikpijn en rugpijn gehad. Ik had 1 dag lichte bruin verlies op mijn maandverband . Ik dacht dat ik ongesteld zou worden, het heeft niet doorgezet. Volgende dag had ik geen buikpijn meer. Ik heb alleen pijn aan mijn borsten, rugpijn en te moe. En ik wordt ongesteld over 2 dagen. Wat kan het zijn? Innesteling?? Heeft iemand dit meegemaakt?


    Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
     
  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.605
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Zou kunnen.
    Ben je wel zeker van een eisprong? Zoja, wanneer was die? En hoe weet je dit?

    Krampen, rugpijn, bruin verlies kan ook duiden op een groeispurt en een eisprongbloeding.
    Pijnlijke borsten en moeheid kan ook heel goed door progesteron komen wat stijgt na de eisprong.
    Progesteron en hcg klachten lijken helaas erg op elkaar.

    Als het wel de innesteling is geweest, dan gaat een test dit vandaag al zeker aangeven op een test.
     
  7. Guusje92

    Guusje92 Lid

    16 feb 2019
    62
    27
    18
    Vrouw
    Pedagogiek
    Mijn eisprong is al geweest op 9 en 10 maart, want ik had met clearblue ovulatie getest met smiley erop. Ow ja en op 18 maart had ik die bruinverlies en heftige buikpijn. Ik ga toch maar dinsdag testen en afwachten of ik morgen ongesteld ga worden.

    En bedankt voor je antwoord!
     
  8. Guusje92

    Guusje92 Lid

    16 feb 2019
    62
    27
    18
    Vrouw
    Pedagogiek

    Uh maar hoe kan je 5 dagen voor je NOD eisprong krijgen of begrijp ik het verkeerd??
     
  9. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.605
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer was je ovulatietest positief?

    Nee, het kan zijm dat er niet eerder een eisprong was en hij dus later kwam ;)
    Dan schuift je nod ook op.
     
  10. Guusje92

    Guusje92 Lid

    16 feb 2019
    62
    27
    18
    Vrouw
    Pedagogiek
     
  11. Guusje92

    Guusje92 Lid

    16 feb 2019
    62
    27
    18
    Vrouw
    Pedagogiek
    Oow oke, dat wist ik niet en ik hoop het ook niet. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt.
     
  12. Guusje92

    Guusje92 Lid

    16 feb 2019
    62
    27
    18
    Vrouw
    Pedagogiek

    Ooow, ik heb verkeerd begrepen, ja dat weet ik. Ik heb zeker mijn eisprong gehad.
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.605
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Je kan met alleen ovutesten nooit 100% zeker weten of je ei ook springt na een piek.
    Soms dan springt ie niet, volgt er dagen later een nieuwe piek en gaat je lichaam het opnieuw proberen.

    Als jouwcovu test 9 en 10 maart positief was, dan was je eisprong uiterlijk 12 maart.
    Dan zou de innesteling op 16-17 maart geweest moeten zijn aangezien je op 18 maart bruin verlies had (bruin is altijd oud bloed).
    Het is dan wel vroeg voor een innesteling, maar niet onmogelijk.

    Stel dat je innesteling dus toen was, dan zal je nu al een zeer duidelijke test moeten hebben, dus ik zou zeker testen om uit de onzekerheid te zijn :)
     

Deel Deze Pagina