wat moet ik doen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door arwe, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arwe

    arwe Actief lid

    19 jan 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    Beste verloskundigen

    Na mijn miskraam(12wk) eind december ben ik in mijn cyclus van 16 jan. weer gestart met tempen. Hierbij was mijn temp tijdens de menstruatie rond de 36,1/36,3 daarna is hij iets gestegen naar 36,3/36,5 op dag 13 van mijn cyclus steeg de temp naar 36,7 en bleef tot dag 28 van mijn cyclus rondd de 36,6/36,7 hangen. Sinds dag 29 is hij gestaag gaan stijgen 36,9;36,8;36,8;36,8;36,9;36,9;37,0 en dat tot op heden.
    Gisteren heb ik een roze test van KV gedaan en hierop was een zeer dun penstreepje te zien (moet net zo dik zijn als de controle streep wil ie positief zijn, maar bij mijn HCG test om te kijken of mijn lijf al ontzwangert was na de miskraam was dezelfde test spierwit?!?

    Ik ben dus redelijk de kluts kwijt. Als ik naar mijn temp kaartje van de maand dat t raak was kijk zie ik een soortgelijke stijging van de temp. Heb nu alleen amper/andere kwaaltjes dan toen. Heb dus t idee dat t tussen m'n oren zit en durf niet naar de HA daardoor (btw teste de vorige keer pas op dag 38 van mijn cyclus licht positief(wel duidelijk) met de kv2v5 testen

    Misschien hebben jullie ideeen en of raad??
     
  2. Ineke

    Ineke Verloskundige

    15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Arwe.

    Probeer evt. een andere zwangerschapstest.
    En anders afwachten wat je cyclus doet.
    Deze kan namelijk na een miskraam ontregeld zijn

    Groetjes Ineke.
     
  3. arwe

    arwe Actief lid

    19 jan 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    Hoi Ineke,

    afgelopen zondag een nieuwe test gedaan. deze was omo-wit zoals ze zeggen. Heb echter nog steeds geen menstruatie en nog altijd een hoge lichaamstemp. Ik heb voor aanstaande donderdag een afspraak bij de HA staan. Ik wil nu wel weten wat er met mijn lijf aan de hand is vooral na de miskraam heb ik er weinig vertrouwen meer in. Ook blijf ik lage rugpijn, steken in BMstreek en zeurend gevoel rond schaamstreek houden.

    Wat is belangrijk om aan de huisarts te melden en wat voor vervolg raad je me aan. Naar de gyn. of bij de HA bloedonderzoek en aan de clomid?

    alvast bedankt

    arwe
     
  4. Ineke

    Ineke Verloskundige

    15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Arwe.

    Belangrijk om te vermelden is je temperatuurlijst en de zwstesten en je klachten.
    Mijn advies is geef je lichaam de tijd en de kans om te herstellen van een miskraam en spontaan opnieuw zwanger te worden.
    Je lichaam heeft bewezen dat je zwanger kan worden.
    Ik weet dat zegt niet alles maar neem de tijd.

    Succes.

    Groetjes Ineke.
     

Deel Deze Pagina