Pijn in mijn onderbuik na een dagje weg

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MamavanJordy, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

    MamavanJordy Fanatiek lid

    14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi,

    Ik ben vandaag 7 weken en 2 dagen zwanger van onze 2de uk. Nu ben ik vandaag een dagje weg geweest met ons gezinnetje naar de beekse bergen. Een autosafari gedaan maar ook te voet de route gelopen. Onderweg nergens geen last van gehad. Thuis gekomen (na ongeveer 4 uur daar te zijn geweest) krijg ik ineens veel pijn onder in mijn buik. Het was ook een heel zwaar gevoel. Kunnen dit mijn banden zijn geweest? Of als het dit niet is wat kan het dan geweest zijn. En wat geeft mijn lichaam nu aan, of is het normaal dat ik dit nu voel na 4 uur in de weer geweest te zijn? Ik ben toen maar op de bank gaan liggen met een warme waterzak tegen mijn buik aan (er zat kokend water in, dus in het begin was hij nog veel te heet, heb hem er pas tegenaan gelegd toen hij wat meer afgekoeld was). Kan dit kwaad? Na ongeveer een uurtje trok het weer weg en verder heb ik er geen last meer van gehad.
    Ook heb ik elke morgen als ik wakker wordt krampen in mijn onderbuik. Ik moet dan altijd wel hoog nodig naar de toilet om te plassen en als ik dat gedaan heb trekt het wel weer wat weg.

    Gr. Bianca
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Bianca,

    geen zorgen. Het is waaarschijnlijk bandenpijn geweest, dat kruikje is prima, kan geen kwaad, zou ik ook adviseren. Ook de kramp is normaal in de ochtend, hoort er allemaal bi.

    Mirjam
     
  3. MamavanJordy

    MamavanJordy Fanatiek lid

    14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Dank je wel Mirjam voor je snelle antwoord. Nu ben ik weer gerustgesteld.
     

Deel Deze Pagina