Pijn in mijn onderbuik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Aurelie, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurelie

    Aurelie Bekend lid

    31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hallo,

    Ik ben 13 weken zwanger en ik heb sinds 3 weken pijn in mijn onderbuik. Dit komt en gaat. Ik voel het ook bij het lopen.
    Het gebeurt wel vaak dat dit erger wordt wanneer ik paardrijd. Ik heb een eigen paard en rijd op dit moment 5 dagen in de week. Ik ben al 2 dagen minder gaan rijden.
    Kan deze pijn kwaad en/of moet ik nu stoppen met paardrijden?

    Omdat mijn babietje nog zo mini is en zo goed beschermd wordt door het vruchtwater e.d. ging ik er eigenlijk altijd van uit dat deze pijn vervelend is maar geen kwaad kan. Maar ik begin nu toch te twijfelen.

    Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag

    groetjes, Aurelie

    P.S. Moet nog een afspraak maken met een verloskunidige. Heb hiervoor mijn controles in het ziekenhuis gehad wegens de IUI.
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hi aurelie,

    Je lichaam geeft het zelf aan, dus luister er goed naar. Waarschijnlijk is het paardrijden toch te veel van het goede. Probeer het gewoon eens uit, rijd een week niet, worden de klachten minder dan is het toch raadzaam niet meer te rijden. Maar wat je zegt is waar je kindje zit goed verpakt maar las je er pijnklachten van krijgt moet je toch gaan opletten.

    Imke
     
  3. Aurelie

    Aurelie Bekend lid

    31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hoi Imke,

    Bedankt voor je antwoord en ik zal kijken of het veel schilt als ik een week niet rijd. Gaat wel moeilijk worden hoor!

    groetjes, Aurelie
     

Deel Deze Pagina