Pijn in onderbuik

Discussie in 'Miskraam' gestart door Cikota, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cikota

Cikota Lid

7 aug 2008
    6
    0
    0
    Na een jaar proberen ben ik eindelijk 5 weken zwanger. Maar sinds twee weken heb ik zeurende pijn in mijn onderbuik en vandaag kreeg ik helder bloed bij afvegen en op mijn maandverband ook. Ook heb ik stekende/zeurende pijn in mijn onderbuik die erg op menstruatiepijn lijkt.
    Duidt dit op een miskraam?
    :cry:

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    lieve cikota,

Er zijn zoveel pijntjes die je kunt hebben ...Maar als je het niet vertrouwt zal ik vk of ha bellen ..
    bloedverlies wil niet altijd zeggen dat het verkeerd is maar kan natuurlijk wel het geval zijn..
    Ik zelf had zoveel pijn (bij bbz)dat ik er pijnstillers voor in moest nemen en dat klopt niet bij zwangerschapspijntjes...

Succes , veel liefs M@rjon

3. Cikota

Cikota Lid

7 aug 2008
    6
    0
    0
    Bedankt voor je lieve woorden Marjon ,
    Op een gegeven moment werd ik zo onzeker en verdrietig dat ik het echt van me af moest schrijven. Een steuntje in de rug kan je dan goed gebruiken.
    Ik heb net gekeken wat bbz inhoud en dat wens ik echt niemand toe. Hoe gaat het met jou nu? Voel je je al weer beter na bbz?

Wat ik heb is een zeurende pijn midden in mijn onderbuik en af en toe steekjes. Maar niet zo erg dat ik pijnstillers ervoor moet nemen. Het is net of ik elk moment ongesteld moet worden. Als ik wat ga liggen gaat het over. Gisteravond had ik obstipatie (wat ik normaal nooit heb) daarna kreeg ik buikpijn en helder rood bloed.
    Vandaag ik had een beetje bruin bloed. Omdat ik nog geen vk heb, ga ik maandag maar eerst naar de ha...
    Liefs en groetjes, Cikota

4. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag Cikota,

Wat betreft die obstipatie...heb je nu vanochtend/gisteravond wel kunnen poepen? Ik heb namelijk wel eens gelezen dat dat ook wat bloed kan veroorzaken...het precieze ervan weet ik niet. Harde ontlasting die schuurt langs de baarmoedermond waardoor die kan gaan bloeden, of zoiets)

Wat zul je je sh*t voelen, Ik weet nog dat ik er enorm ongerust over was toen ik begon te bloeden. Je kunt het verdorie niet stoppen, he? Het maakte me zo machteloos!

Meid, misschien kun je toch eventjes met een vk in de buurt bellen. Ik heb daar toen ik mijn miskraam kreeg, heel veel aan gehad.

Sterkte en succes!

5. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Het kan zijn, door hard drukken vanwege obstipatie, dat er een bloedvaatje geknapt is. Dat je gisteren rood bloed had en vandaag bruin, lijkt erop dat dit het geweest is.
    Ik hoop het voor je en duim voor je.

Ik zou ook de vk in de buurt bellen, die weten precies hoe je je voelt en daar zul je ws snel terecht kunnen. Hou de moed erin! Sterkte.

6. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Het hoeft echt geen mk te zijn hoor! dat gevoel in de onderbuik hoort namelijk ook bij de zwangerschap. Het is het teken dat je baarmoeder groeit. Ik had hier in begin van de zwangerschap ook erg last van.

Wat betreft bloedverlies kan het idd ook een geknapt aderstje zijn. Vaak is het bloedverlies van een mk erger dan van gewone menstruatie.

Ik hoop voor je dat het goed gaat!

liefs Susy

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hi Cikota,

Ik zou ook een vk bellen en niet wachten tot maandag ,

zij zijn hier toch voor !

Ik hoop voor je dat het meevalt !

8. Cikota

Cikota Lid

7 aug 2008
    6
    0
    0
    Helaas, ik heb gisteren een mk gehad. Heb gisteren een paar traantjes gelaten, maar het is niet anders. Ik hoop dat ik snel weer zw raak.
    Ik heb ergens gehoord dat er een kans bestaat dat je snel zwanger kan worden na een miskraam. Is daar iets van waar?
    groetjes en liefs, Cikota

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heel veel sterkte meid het verwerken van een miskraam is heftig en als je al zo lang wacht zal het nog wel zwaarder zijn.

ik hoop dat de zon voor je snel mag gaan schijnen en weet dat je hier altijd van je af kunt praten
    liefs miriam

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Het kan idd zo zijn dat je snel zwanger raakt na een miskraam. Hoor het iig wel vaak van mensen. Ik heb vorig jaar Januari een miskraam gehad en 5 maanden later was ik (ongepland nog wel) zwanger. Heb nu een heerlijke dochter van bijna 6 maanden. Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt meid! Een miskraam is verschrikkelijk :cry:

Deel Deze Pagina