Pijn na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MiniBakkertje, 11 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniBakkertje

    26 aug 2020
    31
    38
    18
    Hi dames,

    Ruim 3 weken geleden heb ik een spoedkeizersnede gehad. Sindsdien gaat t uiteraard een stuk beter! Wel merk ik dat mijn darmen nog steeds van slag zijn, maar die zullen ook hun plekje weer moeten vinden denk ik.

    nu merk ik dat als ik op mijn linkerzijde lig ik onwijze buikpijn krijg. Op rechts heb ik nergens last van. Hebben jullie dit ook gehad? En ook zo lang last van een opgeblazen gevoel?
     
  2. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Ik heb drie keer een keizersnede gehad, maar het klinkt niet heel herkenbaar.
    Ik weet nog wel dat de kant waar ze de hechtingen hebben aangetrokken/zijn geëindigd, gevoeliger was dan de rest van de wond.
     
  3. MiniBakkertje

    26 aug 2020
    31
    38
    18
    Dank je wel voor je reactie! Ik heb volgende week een telefonisch consult dus maar even vragen.
     
  4. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Heel erg herkenbaar! Ook links. Heb er lang last van gehad en nu ik weer zwanger ben krijg ik opeens weer last daar. Hoe gaat het nu? En wat zeiden ze bij de controle?
     
  5. MiniBakkertje

    26 aug 2020
    31
    38
    18
    Gefeliciteerd! Wat vervelend dat je er nu weer last van hebt. Ik heb juist rechts last, maar als ik op mijn linkerzijde lig, heel gek. Maar het zijn waarschijnlijk mijn darmen, ik ga van de week naar de osteopaat. Anders gaan ze een scan doen. Hoop dat het niet erger word bij je. Fijne zwangerschap gewenst!
     

Deel Deze Pagina