pijn omdraaien in bed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bloem86, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem86

    bloem86 Fanatiek lid

    31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    hallo meiden

    Ik heb als ik me in bed snachts omdraai van zij naar zij..
    last van gigantisch pijnlijke steken in mijn buik.
    het trekt dan ook wel weer snel weg (na een minuut ongeveer)
    maar dat gevoel is niet mijn bekken waar ik veel over kan vinden op inernet maar echt die rand van mijn baarmoeder ofzo.. bovenin en aan de zijkanten van mijn buik

    Iemand hier ervaringen mee of weet wat dit kan zijn??
     
  2. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Dat zijn je banden die je voelt.
     
  3. Gizje

    Gizje Fanatiek lid

    11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ken het, zijn idd de banden, gewicht gaat van de ene naar de andere kant, dus die worden even opgerekt.
     
  4. FishersGirl

    FishersGirl Actief lid

    9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ik denk ook dat het bandenpijn is, of het is een zenuw die een beetje klem komt te zitten terwijl je draait. Ik heb hier ook af en toe last van 's nachts, vooral als ik op mijn rechterzij draai, en dat klopt ook wel want daar loopt een van de grootste lichaamszenuwen.
    Als je je toch zorgen maakt zou ik het even navragen bij de verloskundige!
     
  5. sasjuh

    sasjuh Fanatiek lid

    8 jun 2010
    2.558
    0
    0
    operator
    In mijn vel
    Die pijn heb ik ook wel eens, vooral als ik een tijdje op 1 kant heb gelegen en draai dan de andere kant op, waarschijnlijk komt het door de banden, beeb ligt dan wat meer naar de kant waar je op ligt en als je je dan draait worden je banden wat opgerekt en uiteindelijk draait de beeb ook mee de andere kant op.
     
  6. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Heb ik ook. Voornamelijk aan mijn rechterzij.
     
  7. marooz

    marooz Fanatiek lid

    3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Absoluut bandenpijn!

    Erg pijnlijk, en helaas weinig aan te doen dan je buik ondersteunen als je draait.
     
  8. bloem86

    bloem86 Fanatiek lid

    31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Heel erg bedankt voor de reacties allemaal!
    Ikzelf heb altijd gedacht dat de banden alleen onderin bij de liezen zaten.. Oeps ;)
    Nu maak ik me inieder geval geen zorgen meer.
     
  9. bloempie 1983

    bloempie 1983 Bekend lid

    24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    hier hetzelfde. Zelfs zo erg dat ik niet meer kan slapen. Daarom nu ook wakker. Kan gewoon niet meer ligen, de buik is zo zwaar. Zodra ik op mijn zij lig doet mijn buik en rug zeer in combinatie met een hardebuik. Weet echt niet meer hoe ik liggen moet alles al geprobeerd. Ga nu maar wakker blijven, kan er ook niks aan doen.
     
  10. Me81

    Me81 Bekend lid

    9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Breek me de bek niet open. In en uit bed stappen doet zeer, omdraaien doet zeer...
    Lig je net goed moet je plassen, hup, baby weer wakker en aan het dansen in de buik, raakt de blaas dus weer plassen...
    De banden liggen in feite rond de hele baarmoeder, dus je kan het ook hoger voelen. Het hoort erbij vrees ik. Maar ik snap dat het balen is.
    Mijn nachten bestaan uit max 5 uur slaap, niet aan een gesloten...
     
  11. fleur24

    fleur24 Fanatiek lid

    26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik heb dat ook, das bandenpijn.. Ik kreeg als tip om als ik van mijn ene zij naar de andere ga eerst even een tussenstop te maken op mijn rug. En met dan af te zetten met mijn voeten bij het rollen naar de andere zijde. Het helpt mij goed!
     
  12. Elleke

    Elleke Fanatiek lid

    1 mrt 2011
    1.794
    156
    63
    Dat laatste kreeg ik ook als tip! :)
    Ik herken het ook hoor, pijnlijke steken bij het omdraaien, maar ook een heel beurs gevoel bij het schaambot. Dat kwam van m'n banden vertelde de VK. Hoort er allemaal bij hè, maar kan soms inderdaad vervelend zijn! Sterkte! :)
     
  13. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dit had ik geschreven kunnen hebben!

    Sterkte met de laatst loodjes...
     
  14. Me81

    Me81 Bekend lid

    9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlos zei vanmiddag dat het ook het indalen kan zijn dat zo zeer doet. Mijn baby ligt nu Bibi, bijna Vibi. En dat doet ook zeer...
     

Deel Deze Pagina