Pijn rechts onder mijn ribben

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Nadine1977, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadine1977

    18 sep 2008
    8
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik ben momenteel 28 weken zwanger en loop al weken te tobben met vreselijke pijn rechts onder mijn ribben (ter hoogte van de galblaas). Ik ben in het ziekenhuis al helemaal door de molen gegaan (bovenbuik echo, bloed onderzoeken) maar daar kwam (gelukkig/jammergenoeg) verders niets uit. Ik heb nu geen galstenen of ontstoken alvleesklier of iets dergelijks. De pijn is de hele dag zeurend en ook een aantal keren per dag stekend. Dit is vaak rond een uurtje of 18:00 (niet persé nadat ik heb gegeten). Het straalt uit naar mijn ribben en naar mijn rug waardoor ik niet langer dan 20 min kan staan, lopen of zitten, daarna moet ik echt weer gaan liggen om het te laten zakken. Ik ben 2 maal naar een ostheopaat geweest en die denkt dat mijn galblaas geirriteerd is en heeft het "soepel gemaakt". Alleen allebei de keren dat ik door hem behandeld ben werd het daarna eigenlijk alleen maar erger. (dit is niet omdat het geen goede ostheopaat is, maar ik denk dat het bij mij gewoon niet werkt). Gisteren ben ik uit pure wanhoop naar een magnetisuer geweest en dat heeft enigzins voor verlichting gezorgd, maar evengoed blijft het pijn doen. De magnetiseur zegt dat het komt omdat ik van nature erg slank ben en omdat ik nu zoveel ben aangekomen (17,5 kilo) mijn banden/spieren het gewoon heel erg te verduren hebben. En omdat alles wordt opgeschoven in mijn buik ik last heb van mijn galblaas. Is er iemand die hier ook zo'n last van heeft? En misschien een geweldige tip heeft?
     

Deel Deze Pagina