Heb maandag mn echo gehad alles is goed zover ze kan zien. Toen heeft ze ook nog even gekeken of het een jongen of een meisje is maar ze twijfelde, ze heeft er wel een foto van gemaakt die staat ook bij mn profiel. Wie denkt het te kunnen zien? is het een jongen of een meisje?
Hmmm...ben geen kenner hihi Maar het lijkt me een jongen. Ik zie toch wel iets uitsteken. Maar goed...zoals ik al zei...ik ben geen kenner...dus pin jezelf er alsjeblieft niet aan vast Heb zelf in me album ook een echo foto van een jongetje...staat op de 2e pagina
Ik ben ook geen kenner, maar m,ijn 1e gedachten was een jongen... maar daar moet je je idd niet op vast pinnen. Misch moet je later nog eens een echo laten maken, hebben wij ook gedaan, daaruit komt vast en zeker wat het is.
het schijnt dat het ook gewoon de schaamlipjes kunnen zijn of zelfs wordt er wel eens gezegd de clitoris... dat lijkt me wel vrij stug. maar goed... ik heb geen idee verder. Er lijkt inderdaad wel wat tussen de beentjes te zitten, maar wat dat is...?
ja haha dat vragen wij ons dus ook wel een beetje af omdat het idd ook de schaamlipjes kunnen zijn, ik hoorde dat je het kan zien doordat 3 streepjes een jongen is en 2 een meisje? maar haha ook ik zie helemaal geen streepjes. Ach wie weet zien ze het op de volgende echo en anders maar niet als het maar gezond is he
ik denk ook een jongen. maar weet nie zeker..heb alleen maar meisjes op de echo gezien.en het lijkt erop dat er echt wat uitsteekt haha.. succes!
dat ding wat uitsteekt kan ook de navelstreng zijn, als je dat wegdenkt zou het ook een meid kunnen zijn
pfff moeilijk.. je zou meteen zeggen ja een jonge... Maar als ik dan de rest lees over navelstreng en schaamlipjes is hier dan ook meteen twijfel...
hoi hoi nou ik denk dus inderdaad ook een jongen in een vroeger stadium zou je nog kunnen denken aan een meisje maar nu niet meer maar niet 100% op vastpinnen hoor groetjes nathalie
Ik denk ook een jongen, meteen toen ik het zag. Zo zag het er ook wel uit op onze echos en dat was zeer duidelijk hihihi
hoe zit dat nou met die streepjes, want ik heb een echo van een meisje en daar staan meer dan twee streepjes op. en de echoscopist heeftd toch echt gezegd dat het een meisje is en ook twee verschillende gyneacologen. raak nu een beetje in de war