Pijnlijke jeukende borsten

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mirri, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

    Mirri Fanatiek lid

    25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Pfffft.
    Heb ik nu ineens teveel melk, m'n meisje heeft flink geclusterd vanavond
    En nu heb ik branderig jeukende borsten.
    Voelt niet als n ontsteking
    Herkent iemand dit ?
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ja, bij mij kwam het destijds door spruw. Heeft je kindje ook ergens last van? Onrustig drinken, wit mondje, klakgeluidjes?
     
  3. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.848
    15.169
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier momenteel precies hetzelfde.Gisteren enorm gestuwde borsten en ook pijnlijk met drinken.Onze dochter klakte gisteren wel een aantal keren met drinken maar nu vandaag niet.Ik ben nu begonnen om na iedere voeding daktarin op mijn tepels te smeren.Heb weleens eerder spruw gehad aan mijn minst goede borst en nu heb ik het aan mijn goede borst en dat vind ik wel heel vervelend.Hier jeukt en brand het ook.De vorige keer heeft de daktarin hier goed geholpen.Als het maandag niet beter gaat bel ik de huisarts om mijn dochter mee te behandelen.Die daktarin kun je gewoon bij de drogist kopen.Ik zou er wel alvast mee beginnen om erger te voorkomen want het klinkt wel als spruw.De vorige keer had onze dochter nergens last van dus het zegt niet alles wanneer je kindje geen klachten heeft.

    Succes want het is een vervelend kwaaltje en pijnlijk met drinken.

    Gr Ingrid.
     
  4. Mirri

    Mirri Fanatiek lid

    25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Thnx meiden, denk niet dat t spruw is, op r zit een bultje, dat veroorzaakt de jeuk (mug)
    En dat branderige was stuwing. Om 22.30 dronk ze beiden borsten gelukkig goed leeg en sliep tot 5.45!
    Nu zijn ze al minder gevoelig ;)
     

Deel Deze Pagina