Hoi dames, Ik ben 6 dagen overtijd en nog niet ongi geworden. ik heb wel ongi krampen, maar het komt er niet. En volgens het bloedtest, ben ik niet zwanger. Ik word er echt gek van. Wat ontpillen allemaal doet met je lichaam. Groetjes nazli
Hey! Hoe lang ben je gestopt me de pil? Hier ondertussen al 21 dagen, en nog geen ongi te bekennen hiero!
Hoi nazli, Ik ben ook vaak overtijd, de ha heeft mij verteld dat het zou kunnen komen doot het ontpillen maar, het is nu net een jaar dat ik ben gestopt met het gebruiken van de pil. En nog steeds heb ik niets anders dan een erg onregelmatige cyclus, eindelijk heb ik vrijdag een verwijsbriefje gekregen voor de gyn. IK hoop dat ik niet langer hoef te wachten. Veel succes meid
Mijn huisarts wil nog helemaal niks doen...gewoon maar wachten! Errug frusterend! Misschien vind ie me nog te jong ofzo..hij vond iig dat ik een jaar van de pil af moest zijn!
23 februari was mijn laatste pil. ik heb erna 2 ongi gehad en de 3de komt maar niet. ik word echt gek!
ik heb een bloedtest laten doen bij de ha, maar niet zwanger. daarom vraag ik me nog steeds af of het 100% is.
Ja vind ik ook! Toen ik week te laat was zei hij dat ik nog maar een weekje moest wachten! Kwam ik toen langs zegt ie dat ik nog maar langer moet wachten! Tot een jaar nadat ik gestopt ben! Daarvoor had ie ook al een keer gezegd dat als ik na een half jaar stoppen nog onregelmatig was ik moest langskomen! Snap er niks meer van ondertussen!
hoi nazli toen ik gestopt ben met de pil heeft het 10 weken geduurd voordat ik weer ongi ben geworden dus mijn advies is gewoon even afwachten, iedergeval veel succes liefs dionne