pijnlijke steken in onderbuik!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babytje, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    mijn baby zit sinds 2 weken geheel ingedaald en vast in mijn bekken. Nu heb ik sinds vanmorgen giga steken onderin mijn buik, maar het komt en gaat weg en het voelt nog pijnlijker als de baby gaat bewegen!
    Als ik rechtop sta heb ik er heel af en toe last van datik een steek onderin krijg maar dan moet ik zuchten en bukken om weg te krijgen.
    Als ik zit voel ik het langer en sterker. Als ik ga ligge op mijn rug wil het al helemaal niet meer!
    WEet iemand wat dit inhoudt? Is toch niet het begin?!
     
  2. Apple

    Apple Nieuw lid

    4 sep 2007
    4
    0
    0
    Hoi,

    Dit heb ik ook gehad aan het einde van mijn derde zwangerschap. Mijn vk had uitgelegd dat dit het schaambeen is die zo pijnlijk aanvoelt. Het verweekt en wordt wat ruimer, dat doet zo zeer. Neem veel rust, bij mij hielp dat (dus niet veel lopen enzo)

    Spannend meid! Nog maar 3 weekjes! :D
     
  3. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm hier enkel steken als ik loop

    had eerst al dat het erg beurs voelde en dat na 5 minuten lopen ik al beduidend minder blij werd

    nu is dat beurse gevoel iets minder.. maar die steken zijn eigenlijk veel pijnlijker

    dus tja.. ik blijf alles maar gewoon op de fiets doen
    dat voelt prettiger en dan kom ik er toch gewoon nog uit.

    en als er wel gewandeld word.. met mate :)
    en rustig aan.. dat lijkt ook te schelen.
     
  4. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    Bedankt vor jullie reacties! Ik had ook totaal niethet gevoel dat het weeen waren, dacht zelf meer aan verder indalen.
    Ik ben vanmiddag bij vk geweest, had toch een afspraak en zij zei ook dat de baby nog verder aan het zakken is ook al ligt het hoofdje vast. Hierdoor drukt het hoofdje op de zenuwen wat zo'n pijn geeft.
    Nou hopelijk blijft dit niet drie-vijf weken zo en stopt het gauw, want is echt niet prettig.
    Maar ja einde is in zicht dus ik wil niet teveel klagen :)
     
  5. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm ik heb vanmiddag een afspraak.. zal het ook eens navragen :)

    en opz ich tot nu toe van maar weinig dingen last gehad.. dus ik MAG eigenlijk niet eens klagen :)

    maarja.. lekker is anders he
     
  6. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    zeker lekker is anders! Ik heb er vandag nog geen last van gehad gelukkig! Zo is het nog wel vol te houden! :D
    Ik vind het wel spannend weer allemaal maar heb nog helemaal niet het gevoel dat ik binnen nu en ongeveer 5 weken weer moeder ben! Heel apart!
     
  7. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    same here hoor

    we schelen dan ook maar een dagje :)

    gisteravond rondleiding/kennismakingsavond in het ziekenhuis.. sinds die tijd is het nog "echter" lijkt het wel :)
     
  8. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    ja tussen ons spannend wie als eerste aan de beurt is :D
    Ik ga als alles goed is thuis bevallen, heb alles verder a klaar, vanavond kraambed even instaleren. Mischien komt dan de spanning dan nog wat meer!
     
  9. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    dat denk ik wel ja :)

    hier is manlief er overigens van overtuigt dat het 2 weken te vroeg gaat komen

    en so far in het septembertopic.. zijn de meeste babies idd met 38 weken geboren :)

    net in ieder geval weer goedgekeurd door de vk voor een weekje :)

    en toen ik zei dat volgens job het 2 weken te vroeg komt... zei ze in ieder geval niet dat het onmogelijk was maar dat ze in dat geval wel naar ons zou komen ipv ik naar haar *grin*
     
  10. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    ja, ik ben gisteren verder ook weer goed gekeurd! :D Iedereen om mij heen verwacht ook dat baby eerder komt. Ik zelf heb geen idee en ook geen gevoel. Het mag van mij zeker wel eerder komen! Mijn dochter zit ook met smart te wachten en heeft er zoveel zin in!
     
  11. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hehe tja ene kant mag het van mij nog weeeeeeken blijven zitten
    vind het heerlijjk dat getrappel van binnen :)

    maar ik word langzaam aan toch ook wel nieuwsgierig naar hoe de babybeer eruit komt te zien
    en voelen en ruiken en klinkt en alles :)

    btw.. ze had welwat minder hard mogen duwen daarnet zeg
    hele zere buik aan de rechterkant :(
     
  12. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    warom duwt ze zo hard dan?
     
  13. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm ze wilde weten hoe ver de babybeer ingedaald was
    en kennelijk kon ze dat niet zo heel goed voelen

    vond het niet echt fijn iig
     
  14. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    nee das ook niet fijn. Nou hopelijk is dat morgen weer afgezakt!
     
  15. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja toen ik wegfietste had ik er niet zo'n last van

    maar voel het nu toch best wel heel goed

    beetje jammer

    zou dweilen ook.. maar dat doen we dan morgen maa rofzo
     

Deel Deze Pagina