Pijnlijke tepels...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mowtom, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ja beetje stomme vraag maar ik heb smorgens zo'n last van mijn tepels. Het voelt alsof ik de hele nacht heb liggen draaien en dus heb liggen schuren tegen mijn matras. :oops: Ze voelen helemaal branderig dan. De rest van de dag heb ik er niet zo'n last van, ze zijn wel gevoelig maar doen niet pijn net als smorgens. :rolleyes:
    Kan ik nu beter iets van een bh of zo gaan dragen 's nachts? Ik had hier helemaal geen last van bij de eerste.
    Kent iemand dit gevoel? :(:

2. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Pff hetzelfde heb ik ook hoor.. Zelfs als ik er in de middag ff aan zit dan doet het ook heel erg pijn.. kan geen eens me bodylotion meer normaal smeren haha :)
    Maar ik draag geen bh.. misschien dat ik dat wel moet doen? maar dan zonder beugels.

3. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    Ik heb ook last van mijn tepels. Mijn vriend mag er echt niet aankomen.
    Ik leg er voor 10 min een koud washandje dan gaat het wel weer een beetje maar ja later krijg ik er toch weer last van. Vraag het aan je verloskundige wat je er aan kan doen misschien weet zij wel iets.

4. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had onzettend pijnlijke steken in 1 tepel. Het is nu wel minder geworden. Ik deed er ook talkpoeder op tegen de jeuk.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

's Nachts een bh dragen (geen beugels). Als het overdag ook nog erg schuurt misschien vast borstvoedingspads bij je BH in?

6. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik ken het gevoel. Tegenwoordig draag ik 's nachts een strak hempje (van de hema). Ik moet zeggen, dit werk best goed. Ik vind het niet zo'n prettig idee om 's nachts een bh te dragen. Kunnen de afvalstoffen dan wel fatsoenlijk weg?

7. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Ik had er in het begin van mijn zwangerschap ook ontzettend veel last van. Vooral omdat het toen nog wel eens koud was (november/december/januari). Ik sliep dan 's nachts met een kussen tegen mijn borsten. Dat hielp echt een heel eind. Tegenwoordig slaap ik lekker met zo'n voedingskussen tegen me aan. Dat is ook heerlijk als ze nog wel eens pijn doen. En verder ondersteunt het je buik goed. En het ligt heerlijk.

Deel Deze Pagina