Pijnlijke tepels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lieke001, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke001

    Lieke001 Actief lid

    12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo,

    Wanneer hebben jullie pijnlijk tepels en borsten?

    Hebben jullie dit als je je ei hebt, bij zwangerschap of bij een aankomenden ongi?

    Zou heel graag willen weten, want zoals je ziet (banner)ben ik niet echt zeker in welk stadium ik zit.

    Alvast bedankt voor jullie reactie,
    Groetjes Lieke
     
  2. Trees

    Trees Niet meer actief

    Aan mijn antwoord heb je niet veel, want ik heb het in alledrie de situaties :( Je kunt beter vragen wanneer ik het niet heb ;)
    Heb je het eerder gehad? En heb je nog andere klachten/ symptomen? Misschien kun je het daaruit afleiden.
     
  3. Lieke001

    Lieke001 Actief lid

    12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo Trees,

    Nou ik heb nog nooit eerder pijnlijke tepels gehad, wel pijnlijke borsten een maand of zo geleden. (Maar mijn linker tepel is ook echt een grotere knop geworden?!)Nog nooit gehad.

    Wel had ik een steek in mijn lies vanmorgen, zou het dan mijn ei sprong zijn?

    Heb voor de zekerheid net even geklust.

    Groetjes Lieke
     
  4. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik heb het meestal voor mn ongi. maar heb ook weleens gelezen dat er zwangeren zijn met gevoelige tepels. het kan dus alle kanten op. heb je al een test gedaan?
     
  5. Lieke001

    Lieke001 Actief lid

    12 jul 2008
    273
    0
    0
    ja wel een paar weken geleden maar die waren allemaal neg.
    Ik zie wel even wat het wordt dat.
    Maar ze zijn echt gevoelig joh.

    gr. lieke
     
  6. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik had het meestal als mijn menstruatie er aankwam.
    Sinds deze cyclus is mijn linker borst al gevoelig van mijn laatste menstruatie.
    Rond mijn ei werd dit erger en deed mijn rechter borst gezellig mee.
    Nu een paar dagen na mijn eisprong doen ze allebei meer pijn.

    Dus ik snap ze niet helemaal, maar goed we zien wel.

    Laten we hopen dat er een posi-test aan zit te komen voor je.
     
  7. Lieke001

    Lieke001 Actief lid

    12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo ilona,

    Had je dan ook harde en pijnlijk tepels?
    Ik heb dit namelijk nog nooit gehad? Kan het zijn als je met de pil stopt dat je dan alles gaat voelen? normaal voelde ik niks.
    Mijn lies trekt ook een beetje aan?

    raar he en vrouwe lichaam. :(
     
  8. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi lieke,

    Ze zeggen dat als je stopt met de pil dat je meer voelt als daarvoor.
    Eigenlijk voel ik mijn tepels nooit zo.
    Alleen weleens als ik knijp ofmijn vriend daar "bezig"is. Soms steekt het dan en lijkt het wel of hij ze eraf bijt, maar hij zegt dat hij helemaal niet beet.

    Ze zijn nu duidelijk een maatje groter,het weefsel doet zeer en ik voel dat ik borsten heb zeg maar(zwaarder)
    Het is nu 5 dagen na mijn ei en heb sinds vandaag ook steekjes in mijn lies. En een ongi gevoel(of ook wel op een gevoel alsof je diarree hebt :oops: )

    Ben je al ongesteld ondertussen?
     
  9. LindaS

    LindaS VIP lid

    30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Toevallig heb ik nu een hele pijnlijke/ gevoelige rechter tepel en ik denk dat dit komt omdat ik mijn ei heb gehad! :) Ik heb het 2 keer eerder gehad (heb PCO, dus zelden een eisprong) en toen had ik dit ook! :D

    Dus ik hoop dat het een goed teken voor je is! En inderdaad, voor alle zekerheid lekker door blijven klussen!

    Succes!
     
  10. Lieke001

    Lieke001 Actief lid

    12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo Ilonaa en Linda,

    Nee ik ben nog niet ongesteld.
    Die steekje in je lies herken ik, dat heb ik ook al sinds maandag, soms doet het echt gewoon pijn.
    Ik ga denk ik zo ene testje doen.

    groetjes Lieke
     
  11. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb het alleen gehad toen ik zwanger was van week 8 tm 13.
    Een tijdje geleden had ik het ook, het was zo naar dat ik niet eens heb gewerkt.
    De dokter vroeg of ik zwanger kon zijn, maar ik werd gewoon ongesteld.
    Daarna verdwenen de klachten ook weer, heel raar.
     
  12. Lieke001

    Lieke001 Actief lid

    12 jul 2008
    273
    0
    0
    Testje gedaan maar was negatief.
    Denk dat mijn ei maandag was en nog moet wachten tot volgende week maandag dat ik weer ongi wordt, hoop ik dan.... ik vind het maar lasig allemaal en wordt echt gek van dit lange wachten!
     
  13. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.482
    2.382
    113
    Ik ben nu 5 weken zwanger en ik had gevoelige tepels vanaf het moment van innesteling. Nu ook nog zels. Maar blijkbaar lijken de verschijnselen van zwangerschap op die van ongesteld worden.
     
  14. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik ben nu 4 weken zwanger en ik had pijnlijke tepels bij de eisprong. Daarna heeft dat zeker nog 5 dagen aangehouden en daarna was het weg. 3 dagen voor NOD weer pijnlijke tepels en ook aan de zijkanten van mijn (.)(.) last van pijntjes. Ik blijk dus zwanger te zijn en ik zat pas in de eerste ronde dus ik heb ook geen vergelijking met andere rondes
     
  15. LindaS

    LindaS VIP lid

    30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Lieke, balen van je nega test! Maar misschien is het inderdaad je ei geweest en heb je nu nog alle kans! :) Spannend dus! Geen bloed, geeft moed!

    Ik heb ondertussen (voor het allereerst in mijn leven) ook hele pijnlijke borsten! Dus toch wel degelijk anders dan de andere 2 keer! Vind het stiekempjes toch wel heeeel erg spannend worden nu! Ik heb trouwens pijn in beide tepels inmiddels, haha!
     
  16. Lieke001

    Lieke001 Actief lid

    12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hey allemaal,

    Sky gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    Linda, het is super spannend hoop voor je dat het raak is.

    Gek genoeg ben ik sinds gisteren kotsmisselijk! Mijn borsten zijn nu iets minder gevoelig. (bij elkaar 5 dagen gevoelig geweest) en heb ook 4/5 dagen steken in mijn lies gehad en een trekkend gevoel in mijn liezen, nu is dat weer over.
    Maar ben echt de hele tijd misselijk..... kan dat? Je hoord toch altijd dat ze met vlagen of alleen s'ochtends misselijk zijn?

    wat denken jullie?

    Groetjes Lieke
     
  17. LindaS

    LindaS VIP lid

    30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Lieke; Spannend meid! Maar elke zwangerschap is anders. De 1 is de hele dag misselijk, de ander helemaal niet.. Dus het zou best wel eens raak kunnen zijn hoor! Wanneer kun je weer testen? Ik zal voor je duimen!
     
  18. Lieke001

    Lieke001 Actief lid

    12 jul 2008
    273
    0
    0
    Het is inderdaad heel spannend, (maar andere kant ook neit zo omdat ik al zolang wacht op ongi en elke vanalles voel aan mijn lichaam)

    Ik denk dat ik tot het weekend of tot maandag wacht met testen. :D
     

Deel Deze Pagina