Beetje raar

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liz21, Feb 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zal vanaf het begin vertellen...

Toen ik anderhalve week geleden ongesteld werd heb ik dit niet voelen aankomen. Ik had helemaal geen buikkrampen of wat dan ook gehad. Normaal heb ik dit echter wel. Dit vond ik al vreemd. Tijdens mijn ongesteldheid was ik er echt slecht aan. Voelde me verre van lekker en het was geen griep. Ook stopte het na 4 dagen 1dag en toen ging het weer 2 dagen door. Nu heb ik vanaf mijn laatste menstruatiedag veel buikpijn. Gisteren na het klussen kreeg ik veel steken in mijn buik en een beetje een spierpijnachtig gevoel. Maar dan nog het vreemde van alles is dat ik na het klussen helder broed op het papiertje had zitten. Vanmiddag had ik dit ook in mijn onderbroek.

Nu wil ik graag weten of iemand hier ervaring mee heeft en wat het evt kan betekenen.... Zeg aub niet dat het ontpillen is want daar geloof ik niet zo in.

Alvast bedankt!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

kan het niet zijn dat je ei toch vroeger komt als dat je dacht? je kan namelijk ook bloedverlies hebben na je eisprong.. en dan heb je ook een spierpijnachtig gevoel in je onderbuik/liezen ( ik tenminste) of een adertje wat is gesprongen tijdens het klussen?

liefs Daantje

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie.

Dat kan natuurlijk. Maar is dit niet wat vroeg? Ben pas sinds afgelopen zaterdag niet meer ongesteld. Ben vorige week begonnen met etos zwanger worden pillen dus misschien dat het hieraan ligt.

Share This Page