Als ik diepvries pizza eet at ik altijd pizza crossa van dr oetker (al tonno). Een heerlijke bodem en een mooi formaat en geweldige smaak. Maar ik kan ze al een tijdje niet meer vinden in onze winkel. Waar kan ik ze nog wel vinden?
Nee niet dat platte ding. Deze is wat dikker, krokanter en iets kleine van formaat. Je had ze ook in minipizza's, per 2 verpakt maar die kan ik ook niet meer vinden. De doos is helemaal oranje volgens mij met een afbeelding van de pizza.
Je zou aan de AH bij je in de buurt kunnen vragen of ze het weer in het assortiment plaatsen. Meestal doen ze dat wel.
Deze alleen dan de tonno. zag net op een of andere site dat dr oetker stopte met de crossa pizza's......
Ik heb ze ook heel vaak gezien hoor. Misschien worden ze in jouw AH gewoon niet meer verkocht. Maar bij onze wel hoor. Wij hebben ze ook weleens. Ik heb het ook weleens gehad met een pizza van Big Americans met mosterd er bij op. Die vond ik erg lekker maar ineens was die uit het assortiment. Echt jammer....
Dr Oetker stopt met de verkoop van de Pizza Crossa. De maaltijdpizza die bekend werd van de reclame van Mario de pizzaman (pizzabodem vaak karton hè) wordt steeds minder verkocht. De verkoop daalt al enige jaren, meldt Dr. Oetker Nederland. Andere diepvriespizzas, waaronder die van Dr. Oetker zelf, zien juist hogere verkopen. Het Duitse Dr. Oetker kocht de diepvriesdeegactiviteiten van Unilever in 2004. Hieronder zat ook Pizza Crossa, dat bij Unilever onder Iglo- en Mora-merk werd verkocht. De komende tijd worden alle Pizza Crossas in de supermarkten vervangen door pizzas met de naam Casa di Mama. Deze pizzas zijn diepgebroren maar niet voorgebakken, meldt businesssite z24. Crossa blijft overigens wel als merk bestaan, maar dan voor de mini-pizzas. Dr. Oetker heeft daar geen vervanging voor.
Nou lekker is dat dan. Ja die bedoel ik. Was voor mij bijna een sport geworden om die dingen te zoeken. Een sport zonder finish dus. Nooit meer zo'n heerlijke pizza voor mij dus. Word een zware zwangerschap zo..............
ik vond ze ook altijd super! jammer dat heel veel lekkere dingen altijd zomaar ineens verdwijnen......
Ik vind het ook jammer dat ze de pizza Crossa niet meer verkopen. Enige die ze nog hebben is de mini met kaas. Terwijl ik van Crossa het liefst altijd die met salami of met broccoli at.
Ik vind zelf dr oetker ristorante tonno lekker (dus die met dunne bodem) mijn man vindt die met de dikke bodem lekker ook tonno maar die heet dan Casa di mama Die jij bedoeld heb ik nooit gezien. Maar misschien vindt je die casa di mama wel lekker? Weet niet ofde link het gaat doen. Lees via mijn telefoon mee Bezorgd tot in de keuken. Gewoon bij ah.nl
Wij eten nu als vervanger ook de Casa di Mama tonno of die met salami. Maar het is niet zo lekker als de crossa was. Of piccolini's of hoe heten die ieniemini pizzaatjes van de reclame. Die zijn ook lekker.