Pizza crossa

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van Marit, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Als ik diepvries pizza eet at ik altijd pizza crossa van dr oetker (al tonno). Een heerlijke bodem en een mooi formaat en geweldige smaak. Maar ik kan ze al een tijdje niet meer vinden in onze winkel. Waar kan ik ze nog wel vinden?

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    volgens mij heb ik die laatst nog bij de ah gehaald en heb m net op :D

3. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
  4. mama van Marit

grapjas, beetje gek aansteken. De ah hier heeft ze ook niet.:(

5. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    de emte hier heeft ze ook ( hier= Gilze)

6. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    is mn favo pizza haha (doe er wel zelf nog champions bij)

7. mama van Marit

Nee niet dat platte ding. Deze is wat dikker, krokanter en iets kleine van formaat. Je had ze ook in minipizza's, per 2 verpakt maar die kan ik ook niet meer vinden. De doos is helemaal oranje volgens mij met een afbeelding van de pizza.

8. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Je zou aan de AH bij je in de buurt kunnen vragen of ze het weer in het assortiment plaatsen. Meestal doen ze dat wel.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Deze alleen dan de tonno. zag net op een of andere site dat dr oetker stopte met de crossa pizza's......

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb ze ook heel vaak gezien hoor.

Misschien worden ze in jouw AH gewoon niet meer verkocht. Maar bij onze wel hoor. Wij hebben ze ook weleens.

Ik heb het ook weleens gehad met een pizza van Big Americans met mosterd er bij op. Die vond ik erg lekker maar ineens was die uit het assortiment. Echt jammer....

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Dr Oetker stopt met de verkoop van de Pizza Crossa. De maaltijdpizza die bekend werd van de reclame van Mario de pizzaman (‘pizzabodem vaak karton hè’) wordt steeds minder verkocht.

De verkoop daalt al enige jaren, meldt Dr. Oetker Nederland. Andere diepvriespizza’s, waaronder die van Dr. Oetker zelf, zien juist hogere verkopen.

Het Duitse Dr. Oetker kocht de diepvriesdeegactiviteiten van Unilever in 2004. Hieronder zat ook Pizza Crossa, dat bij Unilever onder Iglo- en Mora-merk werd verkocht.

De komende tijd worden alle Pizza Crossa’s in de supermarkten vervangen door pizza’s met de naam Casa di Mama. Deze pizza’s zijn diepgebroren maar niet voorgebakken, meldt businesssite z24.

Crossa blijft overigens wel als merk bestaan, maar dan voor de mini-pizza’s. Dr. Oetker heeft daar geen vervanging voor.

12. mama van Marit

:$Nou lekker is dat dan. Ja die bedoel ik. Was voor mij bijna een sport geworden om die dingen te zoeken. Een sport zonder finish dus. Nooit meer zo'n heerlijke pizza voor mij dus. Word een zware zwangerschap zo..............

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik vond ze ook altijd super! jammer dat heel veel lekkere dingen altijd zomaar ineens verdwijnen......

14. Roodkapje1979

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hm nee die ken ik niet geloof ik.....

15. mama van Marit

Ik heb een plaatje gevonden...........

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik vind het ook jammer dat ze de pizza Crossa niet meer verkopen. Enige die ze nog hebben is de mini met kaas. Terwijl ik van Crossa het liefst altijd die met salami of met broccoli at.

17. mama van Marit

Ik kan die mini's ook niet meer vinden.

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Bij AH verkopen ze bij ons nog die mini's met kaas.

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik vind zelf dr oetker ristorante tonno lekker (dus die met dunne bodem)
    mijn man vindt die met de dikke bodem lekker ook tonno maar die heet dan Casa di mama

Die jij bedoeld heb ik nooit gezien. Maar misschien vindt je die casa di mama wel lekker? Weet niet ofde link het gaat doen. Lees via mijn telefoon mee

Bezorgd tot in de keuken. Gewoon bij ah.nl

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wij eten nu als vervanger ook de Casa di Mama tonno of die met salami. Maar het is niet zo lekker als de crossa was. Of piccolini's of hoe heten die ieniemini pizzaatjes van de reclame. Die zijn ook lekker.

Deel Deze Pagina