Pizzarette 8 personen

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 27 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Onze pizzarette heeft het begeven dus tijd voor een nieuwe. Ik had nu een 6 persoons van emperio en was daar tevreden over. Nu is mijn oog gevallen op de 8 persoons maar lees daar over dat het niet handig is omdat de onderste spiraal heel laag hangt en je de pizza’s flinterdun moet beleggen omdat ze anders tegen de spiraal aan zitten. Ik weet dat een aantal dames hier ook de 8 persoons hebben dus ik hoor graag jullie ervaring
     
  2. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
  3. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Ik ken het principe want we hebben de 6 persoons veelvuldig gebruikt.
    Ik vraag me vooral af of beide “etages” goed gaar worden en de onderste qua hoogte genoeg zijn
     
  4. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    #4 Zonnestralen, 27 sep 2022
    Laatst bewerkt: 27 sep 2022
    Het wordt gaar in een eigen tijd. Het blijft per vakje opletten. Maar dat heb je ook met een gourmet omdat er zo'n warmte draad is. De ondersten zijn zeker hoog genoeg voor wat kaas en salami oid. Maar niet voor een toren. Je zou evt kunnen kijken bij een winkel waar ze winkel modellen hebben. Maar ik vind niet dat ze flinterdun moeten zijn. Al zou ik dat wel echt onder een mening scharen en niet als feit zien. Imo is het de vraag of het voor jullie te smal is.

    Wat ik fijn vind tegenover een ander merk waarvan ik de 4 of 6 persoons van heb is dat er een anti aanbaklaag is.

    p.s. Ik ben nu moe. Maar als ik het morgen niet vergeet zou ik wel even willen kijken hoeveel er nu daadwerkelijk aan hoogte is.
     
    sidmick vindt dit leuk.
  5. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Bedankt!
    Ik ga denk ik morgen even kijken of ze hem ergens in de winkel hebben zodat ik het gewoon kan zien, das toch het handigst denk ik
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Mocht je beslissen dat je hem er fijn uit vind zien: Vooral voor de snelle vakjes is het fijn dat je (echt) deeg alvast wat voor kan garen bovenop. Je eindigt niet met een rauwe bodem en verkoolde topping :)
     
  7. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Wij hebben deze ook inderdaad. Heel fijn om je bodem bovenop te ontdooien. Ze worden op beide etages goed gaar.
     

Deel Deze Pagina