Hai, Weet iemand waar je plakfolie kan kopen die je op je raam kan plakken tegen inkijk? Je hebt er ook van die nep glas-in-lood van bijvoorbeeld. Maar ik heb geen idee waar je dat kan vinden? Iemand? Jalena
Ik heb het bij de praxis vandaan. Je hebt daar een divers aanbod. Ruitje, streepje, printje en natuurlijk ook naturel. Geloof dat ze per rol rond de 6 tot 10 euro zijn.
ok, dankjewel allemaal. Ik denk dat ik hier wel mee vooruit kan Had geen idee dat je dat in zoveel winkels kon krijgen.
En als je slim bent neem je de statische variant. Iets duurder maar weer makkelijk te verwijderen als je eens iets anders wilt. De echte plakvariant is er bijna niet meer af te krijgen vooral niet als het op een raam heeft gezeten waar de zon vaak opstaat. *spreekt uit ervaring*
die heb ik idd ook hij duurder volgens mij iets van 20 euro per rol maar het in echt ideaal je haalt het eraf vouwt het op zo de kast in en wil je het weer hebben plak je het erweer op. (ik vond het lijken op die autoruit stickers die je hebt )
wij hebben in ons nieuwe huis ook folie op raam. alleen zit daar verf op en hoekjes laten los. hoe kan je dit het beste verwijderen? met stickerverwijderaar ofzo? wil er wel weer nieuwe op hebben trouwens..
Ik heb de wat duurdere plakfolie (die je dus kunt hergebruiken) maar ik vind deze niet erg goed plakken, aan de zijkanten laat het soms een beetje los. 1 tip op gewoon plakfolie te verwijderen. Zet er een warme föhn op en je trekt het er zo vanaf.
die vn ons konden we er zo weer aftrekken, we hebben nu vitrages, staat ook leuk want de kat trok het plakplastic los als hij vond dat hij het niet goed kon zien!
Zelfs bij de marskramer verkopen ze het. Mijn raamfolie heb ik gewoon bij de gamma gehaald. Je kan het in elke doe-het-zelf-zaak kopen En tis er ook weer zo vanaf zonder plakresten. Heb al zovaak verschillende gehad en nooi ellende mee gehad. Ook niet met opplakken trouwens