plas ophouden tot 3 uur 's middags

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door guppie81, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn dochter wil liever geen luier meer aan, maar van ongelukjes raakt ze helemaal in paniek. Op de wc plassen gaat aardig, maar het is wel altijd rennen. Nu heeft ze afgelopen week 2 keer haar plas opgehouden tot 3 uur smiddags! Dat is toch veel te lang!

Ik ben er eigenlijk klaar meer, zoveel spanning als het geeft. Ik heb haar vandaag gewoon weer een luier aan gedaan en plots moest ze ook 3 keer poepen.
    Misschien moet ik maar gewoon aangeven dat ze er nog niet klaar voor is? Wat denken jullie?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik ben wel voor het laten lopen in de blote billen, maar als ze ongelukjes niet snappen (mijn dochter voor haar 2de) of als ze ervan in paniek raken (zoals de jouwe) dan zou ik er toch mee stoppen en er over een paar maanden opnieuw mee beginnen. Hoe vond ze het vandaag om weer een luier aan te krijgen?

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    die luier vind ze dan wel okee, maar vanmorgen is ze zelf op de wc geklommen om te poepen en te plassen....
    Ik snap er ook niks meer van hoor!

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

Is een luierbroekje dan misschien een tussenoplossing? Dan kan ze gewoon doorgaan met zindelijk worden maar een ongelukje levert dan geen verdriet/angst op?

Als mijn dochter 's nachts wakker wordt om te plassen, dan plast voor het eerst ook meestal pas weer 's middags. En in de middag moet ze dan ineens heel vaak.

Deel Deze Pagina