Plaswijckpark

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door zigzag, 22 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.920
    661
    113
    Vrouw
    Hey dames,

    Wij gaan binnenkort naar Rotterdam en ik zou graag naar Plaswijckpark gaan met mijn zoontje. Maar doordat opa en oma mee gaan tikt de entree wel behoorlijk aan.. :cool: Ik neem aan dat het park groot genoeg is om er de hele dag door te brengen, dus dan valt het misschien in verhouding mee, maar toch.
    Weet iemand of er geregeld kortingsacties zijn? Ik heb al eens gekeken op veilingsites maar daar staat Plaswijck nergens tussen.

    Als iemand tips heeft hoor ik ze graag :D
     
  2. Ijsbergsla

    Ijsbergsla Actief lid

    7 aug 2015
    185
    12
    18
    Wonen opa en oma in rotterdam? En zo ja hebben ze een Rotterdampas? Dat scheelt nogal...
     
  3. koala28

    koala28 Niet meer actief

    Ik ben nog geen kortingscodes tegengekomen van Plaswijckpark behalve met Rotterdampas.

    Voor senioren boven 65+ is het € 7,75 of hebben opa en oma nog niet deze leeftijd bereikt.
     
  4. Dreamer

    Dreamer VIP lid

    17 mrt 2011
    6.146
    32
    48
    Soms zitten ze wel eens in de agende vd postcodeloterij geloof ik..
     
  5. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.920
    661
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties tot nu toe.. Nee helaas, opa en oma zijn nog geen 65 en wonen ook niet in Rotterdam :cool:
    @Dreamer: ik ben zelf niet lid van de Postcode loterij maar ken wel iemand die wel lid is, zal eens vragen :)
     
  6. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik ben nog nooit korting tegengekomen. Wij hebben de rotterdampas dus kunnen 1x gratis.

    Ik weet niet hoe oud je zoontje is? Ik vind het zelf pas leuk vanaf een jaar of 4. Daarvoor moesten we mijn zoontje overal bij helpen. Nu gelukkig niet meer. We ploffen neer op het terras en hij gaat zijn gang :cool:
     

Deel Deze Pagina