Marktplaats is inderdaad het nieuwe medium voor dit soort zaken, maar ik zou er toch mee uitkijken. Nou scheelt het wel dat je een vergoeding vraagt, want je moet echt NOOIT dieren gratis aanbieden op Marktplaats!!!!! Die kunnen dan namelijk worden opgehaald door laboratoria of door mensen die ze als voedsel voor reptielen gebruiken (echt waar....). Nou dnk ik niet dat iemand een slang een kat van 10 jaar gaat opvoeren, maar ik wilde het toch even kwijt voor het geval iemand er ooit aan denkt kittens o.i.d. gratis aan te bieden.
Klopt Atlantis, heb ik ook vaker gehoord. Of dat mensen hun kat een paar dagen daarna weer op marktplaats zagen staan voor veel meer geld. Wat Bar wel kan doen is kijken of er mensen adverteren die op zoek zijn naar een Britse Korthaar. Maar ben bang dat het moeilijk gaat worden, er zitten tegenwoordig regelmatig jonge Britse Kortharen in het asiel. Is een enorme rage geweest/mss nog steeds (?) op Britse Kortharen, en daar verdwijnen er toch ook weer een hoop van in het asiel, helaas. In ieder geval succes, mss kan je vriend het met een pilletje af en anders hoop ik dat je snel een nieuw huisje voor hem vind.