Poliep in baarmoederhals

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Milenax, 26 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milenax

    Milenax Lid

    16 jul 2021
    31
    2
    8
    Vrouw
    Hey allemaal,
    Ik ben nu 14 weken zwanger en na een tijdje licht bloedverlies te hebben wat zich soms afwisselde naar helder rood, ben ik toch maar doorverwezen naar de gynaecoloog. Blijkt nu dat ik een poliepje in de baarmoederhals heb en dat mijn placenta voor de baarmoedermond ligt.

    Er word nog gekeken of ze deze poliep kunnen verwijderen omdat het gevaarlijk zou zijn omdat de placenta ook meegenomen kan worden. Heeft iemand ervaring hiermee? Doet het pijn om een poliep te verwijderen? Het is zo vervelend om elke dag bloedverlies te hebben! Het maakt je zo onzeker. Maar gelukkig was op de echo te zien dat de baby zelf het heel goed doet en er geen last van heeft
     
  2. 19Summer87

    19Summer87 Actief lid

    12 apr 2021
    308
    192
    43
    Vrouw
    Gelukkig geen ervaring mee, maar zag dat er nog geen reacties waren. Wilde toch even vragen of je inmiddels al meer duidelijkheid hebt?
     
  3. Inaya1991

    Inaya1991 Bekend lid

    11 sep 2021
    544
    438
    63
    Hoi ,

    Ik weet niet of ik dat heb gehad , bij mij is nooit het woord poliep gevallen maar ik begon bij mijn 3e zwangerschap met 8 weken licht bloedverlies te krijgen , met 12 weken een mega bloeding gekregen en dit heeft tot 20 weken aangehouden.. ik heb echt veel bloed verloren en niemand wist wat de gevolgen zouden zijn maar mijn zoontje is met 37 wkn geboren en met een week of 20-24 heb ik geen bloedverlies meer gehad .
    Het was bij mij iets verkeerds in mijn placenta, na de geboorte ook gezien t leek wel een stuk biefstuk ofzo ..
    achteraf denkt de gyn dat het misschien een tweeling is geweest maar dit blijft speculeren..
    ook mijn placenta lag al die tijd voor de uitgang maar net op het nippertje genoeg cm er vanaf om natuurlijk te kunnen bevallen. ik ben vaak heel bang geweest maar bij ons is alles goed gekomen..
     

Deel Deze Pagina