Politiek

Discussie in 'Over deze site' gestart door MvLiam, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    #1 MvLiam, 10 mei 2010
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
    Hoi!

Ik zag net een topic over steun aan griekenland en deze werd gesloten met de mededeling dat er geen topics over politiek zijn toegestaan.

Waarom niet?
    Daarnaast vind ik dat jullie het woord politiek dan ook wel heel breed lezen. Iemand stelt een vraag over wat anderen vinden van het feit dat wij in deze tijd zoveel geld uitgeven aan een ander EU land en dit wordt meteen bestempeld met politiek en gesloten. Jammer!

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.266
    2.963
    113
    Dit soort onderwerpen lopen over het algemeen uit op een drama en worden daarom uit voorzorg gesloten. Ben het met je eens dat dat jammer is, maar ja .. niks aan te doen.

Lotte

3. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Oke!

Dat is inderdaad jammer, ik vind dit soort discussies (met een beetje inhoud) juist hartstikke leuk. Jammer dat zoiets dan blijkbaar toch niet kan op een forum en dat het meteen uit de hand loopt.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik vind het ook heel jammer idd, wilde ook dat er iets soepeler mee zou worden omgesprongen. Maar ik denk dat je voor het voeren van een goede discussie "op niveau" een ander forum zult moeten zoeken. ;)

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik zou zeggen ga naar FOK! Het tegenovergestelde van hier ;):). Alle ruimte voor politieke topics. Erg leuk hoor.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.266
    2.963
    113
    Nou laten we dit topic dan maar afsluiten met de tip van Judith1982.

Lotte

Deel Deze Pagina