Hoi! Ik zag net een topic over steun aan griekenland en deze werd gesloten met de mededeling dat er geen topics over politiek zijn toegestaan. Waarom niet? Daarnaast vind ik dat jullie het woord politiek dan ook wel heel breed lezen. Iemand stelt een vraag over wat anderen vinden van het feit dat wij in deze tijd zoveel geld uitgeven aan een ander EU land en dit wordt meteen bestempeld met politiek en gesloten. Jammer!
Dit soort onderwerpen lopen over het algemeen uit op een drama en worden daarom uit voorzorg gesloten. Ben het met je eens dat dat jammer is, maar ja .. niks aan te doen. Lotte
Oke! Dat is inderdaad jammer, ik vind dit soort discussies (met een beetje inhoud) juist hartstikke leuk. Jammer dat zoiets dan blijkbaar toch niet kan op een forum en dat het meteen uit de hand loopt.
Ik vind het ook heel jammer idd, wilde ook dat er iets soepeler mee zou worden omgesprongen. Maar ik denk dat je voor het voeren van een goede discussie "op niveau" een ander forum zult moeten zoeken.
Ik zou zeggen ga naar FOK! Het tegenovergestelde van hier . Alle ruimte voor politieke topics. Erg leuk hoor.