Poll! Cadeau jongen 4 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mythique, 6 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk cadeau is het leukst?

  1. Plasmacar

    1 stem(men)
    8,3%
  2. Kiddizoom Action Cam

    2 stem(men)
    16,7%
  3. Co-de-Rups

    2 stem(men)
    16,7%
  4. Clementoni Doc junior

    4 stem(men)
    33,3%
  5. Anders, namelijk....

    3 stem(men)
    25,0%
  1. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Ik had al wat geroepen in het grote sinterklaas topic maar daar komt geen reactie op dus nu maar even een los topic.

    Vorige week hebben we de vierde verjaardag van mijn zoon gevierd en hij heeft een berg met lego en playmobil gekregen dus voor sinterklaas sla ik dat over. Maar wat dan wel? Ik zoek een wat groter cadeau en heb wat ideeën maar ben benieuwd wat jullie keuze zou zijn en waarom.

    Hij krijgt sowieso:
    - Grote voorleesboek voor rond de 5 jaar
    - Geomag
    - Spelletje Snuffie Hup

    Ik wil het bij vier cadeaus laten. Aangevuld met spul van beide families krijgt hij dan over twee avonden zo'n 10 cadeaus.
     
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Ik moet alle 4 de dingen even gaan googelen. Nog nooit van gehoord :roflmao:
     
    Spectre en jojo85 vinden dit leuk.
  3. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.502
    8.354
    113
    Ligt helemaal aan je kind, denk ik?

    Is vier voor zo'n plasmacar niet wat groot al? Zo niet, dan lijkt dat me het leukste/waar het meest mee gespeeld zal worden. Maar als je geen 'buitenspeelkind' hebt, dan geldt dat natuurlijk weer niet.

    Camera en robotdingen zijn hier tijdelijk/met fases leuk.
     
  4. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.964
    7.895
    113
    Vrouw
    Co zou ik iig niet doen. Heeft hij al een houten trein baan?
     
  5. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.500
    113
    Geen flauw idee wat het allemaal is :roflmao:
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.026
    25.500
    113
    Even snel gegoogled. Mij lijkt dat robotje, die doc junior, het leukst.
     
  7. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Waarom geen Co?

    En nee, geen houten treinbaan. Wel van duplo waar nooit mee gespeeld wordt. Daarom ben ik een beetje huiverig voor een houten variant. Maar misschien zou dat wel aanslaan... je weet het nooit!
     
  8. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.975
    8.776
    113
    Die kar zou ik niet doen het is vanaf 2.5 en lijkt me al snel te groot.

    Kidizoom lijkt hij me nu te jong. Zou onze zoon van 5 niet veel mee doen. Of je moet een stoere knul hebben die veel fietst en stelt dan zou het kunnen.

    DOC hebben we niet gedaan omdat we een vlugge knul hebben maar leek mij verder wel leuk.

    Co de rups is denk ik kort leuk omdat het vanaf 3 jaar is.

    Persoonlijk zou ik gaan voor TipToi of voor smart games. Vooral Smart games heb je in verschillende thema's, er sluit er altijd wel 1 aan bij je kind.
     
  9. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    We hebben Roodkapje en daar kijkt hij niet naar om. Ik vind ze ook erg leuk, die Smart Games, maar hij niet :cool:.
     
  10. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.964
    7.895
    113
    Vrouw
    Er is hier nergens zo weinig mee gespeeld als met dit speelgoed. En dat is zonde, want het is nou niet echt goedkoop.

    Qua treinbaan zou je ook gewoon kunnen gaan voor een kleine (2e hands) set zodat je kan zien of het aanslaat en het uitbreiden waard is.
     
  11. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.975
    8.776
    113
    Dat is erg jammer. Waar speelt hij nu veel mee dan?
     
  12. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.198
    2.837
    113
    En een step/fiets/skelter?
    Iets van dino's? Van schleich heb je daar sets van
    Hier kreeg de jongste een trampoline voor zijn 4e verjaardag.
    Andere een step, dino's en een zandbak geloof ik.

    Houten treinbaan spelen ze hier veel mee, maar hebben daar ook best veel van.
    Wij helpen met bouwen en heel de dag spelen ze er dan mee.
    Of meerdere dagen als we hem laten liggen.
     
  13. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.771
    113
    Playmobil is altijd wel favoriet, duplo en lego vindt hij leuk. Geomag valt ook in de smaak.

    Fiets, step, zandbak, trampoline hebben we al staan. Skelter niet maar die vind ik ff te duur voor sinterklaas (trampoline trouwens ook). Het moet wel in te pakken zijn ;).
     
  14. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.109
    113
    Vrouw
    Co belandt vast na 10 keer spelen in de kast. Zit niet veel uitdaging aan.

    Plasmacar mwah. Zou eerder hoger iets nemen: ligt wel erg laag op de weg en voor verkeer wel lastig te zien met een jonger kind

    Treinbaan is hier favoriet! Duplo allang mee uitgespeeld maar treinbaan laat hem ook echt nadenken :) zoon is ook fan van geomag

    Iets groots van Playmobil? Nieuwe boerderij of ziekenhuis?
     
  15. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.975
    8.776
    113
    Misschien een leuk bordspel? Hier is moddervarkens, kids cala een groot succes. Verder gepakt en gezakt.

    Anders zou ik toch voor Lego of Playmobil gaan, zonde van je geld als je wat koopt en hij gaat er niks mee doen.

    (Bij ons was trouwens een verrekijker en wandelrugzak ook een heel groot succes!)
     
  16. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.890
    4.387
    113
    Hier wordt nog steeds dagelijks met de houten treinbaan gespeeld en al bijna 6 nu. Maar we hebben nu dan ook al een hele hoop qua uitbreiding, dus het verveelt niet snel. Ook worden er van dozen tunnels bijgeknutseld en van Lego stations gebouwd. Je kunt tegenwoordig ook leuke batterijtreinen kopen. Het is zn geld dubbel en dwars waard.
     
  17. Yaisa

    Yaisa Fanatiek lid

    31 jul 2013
    1.202
    1.246
    113
    Hier is de houten treinbaan ook een groot succes. Vorig jaar rond sinterklaas online bij de Lidl gekocht met ook een aantal uitbreidingspakketten. Die van de Hema past er ook op en onze houten treinbaan van toen ik zelf klein was (dus inmiddels al bijna 30 jaar oud) past er ook op. Nu het weer beroerd is en ze niet buiten kunnen spelen wordt de trein dagelijks tevoorschijn gehaald.
     
  18. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Is kapla of knexx niet leuk?
     
  19. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Als hij veel met de Playmobil doet, zou ik een leuke uitbreiding kopen bij de sets waar hij het meest mee speelt.
     
  20. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.826
    25.925
    113
    Vrouw
    Wij hebben een co.
    Jongste vond emwr leuk, maar kon de knerfee niet goed koppelen.
    Het idee is dat je vooraf gaat bepalen hoe de rups gast rijden. Maar de leeftijd waarop een lawaai makende rups die rondrijd leuk is, is een heel andere dan de leeftijd waarop je zover vooruit kunt denken dat je die rups in de juiste volgorde in elkaar kan zetten.

    Er wordt nog wel af en toe mee gespeeld, maar is niet de grootste cadeau-hit ooit.

    En hij maakt veel lawaai.

    Wat ze hier wel heel leuk vinden zijn knikkerbanen. Dus dat wordt ws hier het grote sint-cadeau voor jongste van 5.
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina